سپاه دزفول با تمام توان در خدمت سیل‌زدگان استان خوزستان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: سپاه همه توان خود را برای کمک به سیل‌زدگان به کار گرفته است.

سپاه دزفول با تمام توان در خدمت سیل‌زدگان استان خوزستان است

سرهنگ هادی سعادت زاده، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های که انجام شده بود نیروهای سپاه و بسیج از همان دقایق اولیه بروز حادثه سیل در استان خوزستان و شهرستان دزفول به یاری مردم شتافتند؛ در حادثه دل خراش سیلاب که در استان خوزستان اتفاق افتاد در شهرستان دزفول 8 روستا ما دچار آسیب شدند.

وی با اشاره به روستاهای بخش آسیب دیده بخش مرکزی و چغامیش، گفت: با استفاده از جوانان بسیجی و ظرفیت پایور در سپاه علاوه برکار اطلاع‌رسانی، امدادرسانی و همچنین کمک‌رسانی که در این روستاها انجام شد؛ در این باره حدود دو کیلومتر برای ترمیم سیل‌بندها از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به خدمات‌رسانی سپاه دزفول، گفت: هم اکنون سه موکب جهت خدمات‌رسانی در استان خوزستان فعال هستند؛ نظیر آشپزخانه بزرگ مرکزی در مصلی نماز جمعه دزفول که با همکاری دفتر امام جمعه، سپاه پاسدارن و ستاد عتبات فعال است که روزانه قریب به 3هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده از جمله دزفول، شوش و شوشتر طبخ و توزیع می‌شود.

سرهنگ سعادت‌زاده با اشاره به فعالیت دیگر مواکب وابسطه به شهرستان دزفول، افزود: دیگر موکب ما در شهرستان حمیدیه فعال بوده که در این‌باره قریب به 2هزار پرس غذا گرم طبخ و توزیع می‌شود؛ و همچنین در شهرستان شوش موکب ما جهت خدمات‌رسانی فعال است.

وی بابیان اینکه شهرستان دزفول معین شهرستان شوش بوده و با توجه به آب‌گرفتگی و محاصره شدن 40 تا از روستاها شوش، بیان کرد: قریب به یک هفته نیروهای بسیجی و پایور مشغول امدادرسانی بودند؛ که در این باره 5دستگاه قایق از ظرفیت سپاه و گروه‌های مردمی سازمان‌دهی شده و نیز مشغول امدادرسانی و جابه جایی مردم بودند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت گروه‌های جهادی برای ترمیم سیل‌بندها در شهرستان اهواز و حمیدیه استفاده شد، گفت: درحاضر با توجه به فروکش کردن مقداری از آب، خدمات پزشکی با محوریت بسیج جامعه پزشکی در مناطق سیل‌زده اعزام شده و مشغول فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از رسالت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: صمیمانه از بسیجیان و سپاهیان که خالصانه خدمات‌رسانی کردند تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها