گوشی آنر 20i با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رونمایی شد

به تازگی شرکت زیرمجموعه هوآوی، گوشی جدید خود را با نام آنر 20i که ۳۰۰ دلار قیمت دارد، رونمایی کرد.

گوشی آنر 20i با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رونمایی شد

برخلاف این که گوشی آنر 20iهنوز به صورت رسمی معرفی نشده است در روز دوشنبه در بعضی از سایت‌ها برای پیش‌فروش قرار گرفته است. امروز هوآوی از اطلاعات این گوشی جدید پرده برداشته است. این گوشی با پردازنده kirin 710 و چهار پیکربندی مختلف برای حافظه دستگاه عرضه می‌شود. نکته جالب عرضه این گوشی این است که همه مدل‌های آن زیر ۳۰۰ دلار قیمت دارند.

این دستگاه شباهت زیادی به گوشی آنر 10i دارد. در این گوشی از یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۲۱ اینچی استفاده شده‌است. در جلوی صفحه نمایش گوشی آنر 20i یک ناچ قطره‌ای قرار دارد که میزبان دوربین سلفی ۳۲مگاپیکسلی این دستگاه است.

دوربین اصلی این گوشی نیز دارای ۳ سنسور است که هر کدام از آن‌ها یک وظیفه خاص برعهده دارد. سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسل کیفیت دارد و دو سنسور بعدی که لنز‌های تله فوتو و تشخیص دهنده عمق تصویر هستند به ترتیب کیفیت‌های ۸ و ۲ مگاپیکسل دارند.

این گوشی جذاب دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است و میزان حافظه داخلی و رم آن در نسخه‌ها مختلف متفاوت هستند. نسخه‌های مختلف این گوشی از اساس میزان رم و حافظه داخلی به ترتیب شامل ۴/۱۲۸ گیگابایت, ۶/۶۴ گیگابایت, ۶/۱۲۸ گیگابایت یا ۶/۲۵۶ گیگابایت می‌شوند. اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست نسخه دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در فروشگاه آنلاین هوآوی که Vmall نامیده می‌شود وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به رابطه کاربری EMUI 9 این گوشی اشاره کرد که بر اساس سیستم عامل اندروید ۹ پای طراحی شده است. درضمن باتری استفاده شده در گوشی آنر ۲۰i دارای ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت است و این که در این گوشی از یک پورت میکرو یو اس‌بی ۲.۰ است. قیمت نسخه‌های ۴/۱۲۸ گیگابایت و ۶/۶۴ گیگابایتی این گوشی چیزی در حدود ۲۴۰ دلار است و این در حالی است که قیمت نسخه ۶/۲۵۶ چیزی در حدود ۳۲۸ دلار است.

البته هنوز قیمت دقیق نسخه ۶/۱۲۸ جایی اعلام نشده است، اما براساس گزارش این گوشی دارای قیمتی حدود ۱۸۹۹ یوآن چین است. شروع ارسال گوشی آنر 20i تا دو روز آینده شروع می‌شود درضمن این دستگاه درسه رنگ مختلف عرضه خواهد شد. این سه رنگ شامل آبی، قرمز و مشکی می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها