خدمت‌رسانی ۸۰ طلبه از ۴ کشور دنیا به مردم سیل‌زده پلدختر‌

رئیس جامعه المصطفی واحد اصفهان گفت: تاکنون ۲ گروه ۴۰ نفره طلاب به شهرسیل زده پل‌دختر آمده‌اند و گروه سوم نیز فردا وارد شهر می‌شود.

خدمت‌رسانی ۸۰ طلبه از ۴ کشور دنیا به مردم سیل‌زده پلدختر‌

سید ابراهیم ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که در خطه‌ پل‌دختر و در خدمت جهادگرانی که آمدند تا با تمام وجود به سیل‌زدگان کمک و همدردی کنند.

وی افزود: به دستور مقام معظم رهبری فرمان کمک و مساعدت صادر شد و جامعه المصطفی هم که متکفل امر تعلیم و تربیت طلاب غیر ایرانی از داخل و خارج از کشور است تاکنون بیش از 60 هزار نفر از 130 کشور آموزش داده و در حال فعالیت در کشورشان هستند.

رئیس جامعه المصطفی واحد اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر عده‌ای که در ایران هستند از 132 ملیت بودا و هم‌نوا با مردم خوب و به دستور ولایت‌فقیه کارگروه‌هایی تشکیل دادند و نمایندگی‌هایی در خوزستان، لرستان و گلستان راه‌اندازی کردند که تاکنون دو گروه 40 نفره به پل‌دختر آمده‌اند و گروه سوم نیز فردا وارد شهر می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر طلابی از چهار کشور دنیا در پل‌دختر هستند و حدود 120 نفر نیز به خوزستان اعزام‌شده‌اند، این رویه تا زمانی که اعلام بشود به حضور نیازی نیست ادامه خواهد داشت؛ ما جز خیر و خوش برخوردی، احترام و تکریم از مردم پل‌دختر چیزی ندیدیم.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها