جزئیاتی از نشست هم‌اندیشی اصولگرایان/ اکثر دبیران کل شرکت می‌کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ۴۰ دبیرکل در نشست هم اندیشی احزاب اصولگرا شرکت می‌کنند و جبهه پیروان هم نماینده‌ای خاص در این نشست ندارد.

جزئیاتی از نشست هم‌اندیشی اصولگرایان/ اکثر دبیران کل شرکت می‌کنند

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، جزئیات جدیدی از نشست هم‌اندیشی جامعه روحانیت با احزاب اصولگرا ارائه کرد و گفت: بنده در جلسه اول حضور نداشتم اما در نشست دوم شرکت کرده بودم، حدود ۴۰ نفر از دبیران کل یا قائم مقام احزاب شرکت کرده بودند البته تعداد دبیران کل بیشتر بود.

وی افزود: در آن نشست، آیت‌الله موحدی کرمانی، مصطفی پورمحمدی و محمدحسین موسی‌پور و همچنین تعداد دیگری از فعالان اصولگرا همچون باهنر و بنده به ایراد سخنرانی پرداختند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در قبال آینده اصولگرایان و گسترش ساختار جامعه روحانیت مبارز منتقل کردند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پیشنهاد شد، این جلسات استمرار پیدا کند و با استقبال هم روبرو رو شد، به همین جهت نشست نشست سوم پنج شنبه (۲۹ فروردین) برگزار شد.

سجادی با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری را دبیران کل احزاب اصولگرا تشکیل داده اند، گفت: بر این اساس، دبیران کل احزاب جبهه هم در جلسه حضور پیدا می‌کنند و جبهه نماینده‌ای خاص در این نشست ندارد.

وی افزود: در این جلسات پیشنهاد شد که جامعه روحانیت به عنوان گروه مرجع به اصولگرایان جهت انسجام و همگرایی در انتخابات کمک کند و قرار شد سازوکاری برای استمرار و برگزاری این جلسات تشکیل شود.

به گزارش مهر، دو نشست پیشین جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های اصولگرا، ۴ بهمن و ۹ اسفند سال گذشته برگزار شده بود و سومین نشست هم روز پنج شنبه ۲۹ فروردین در دفتر جامعه روحانیت مبارز برگزار شد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها