اقدام احمقانه دو راننده در اتوبان حادثه ساز شد +فیلم

اقدام احمقانه دو راننده در یکی از اتوبان‌های ولز حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد.

اقدام احمقانه دو راننده در اتوبان حادثه ساز شد +فیلم

اقدام احمقانه دو راننده خاطی در یکی از بزرگراه‌های ولز حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. در حالی که این دو راننده در اتوبان در حال رقابت سرعت با یکدیگر بودند ناگهان یکی از خودروها از مسیر خود منحرف و دچار واژگونی شد.

ویدئویی که توسط دوربین‌ داش‌کم یکی از خودرو‌های عبوری تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این دو خودرو در حالی که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در دو لاین دو و سه در حال رقابت سرعت با یکدیگر هستند دیده می‌شوند.

لحظاتی بعد در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خودروی سواری نقره‌ای رنگ از خودروی آبی رنگ سبقت گرفته و در مقابل آن قرار می‌گیرد راننده خودروی آبی رنگ به دلیل سرعت زیاد قادر به کنترل خودرو نشده و به سمت چپ اتوبان منحرف می‌شود.

در ادامه خودروی آبی رنگ با برخورد به گاردریل حاشیه اتوبان دچار واژگونی شده و در حالی که دچار خسارت شدیدی شده است به طرز وحشتناکی در وسط اتوبان قرار می‌گیرد. بنا بر گفته " کاترین متیوس"، یک مامور پلیس جاده این راننده به طرز باورنکردنی خوش شانس بود که در این حادثه جان خود را از دست نداد. متیو در این باره گفت: "این حادثه یک مورد کلاسیک به شمار می‌رود که دو راننده به طرز خطرناکی اقدام به رانندگی با سرعت زیاد، سبقت گرفتن، بوق زدن و روشن کردن چراغ‌ها می‌کنند. واقعاً هر دو راننده بسیار خوش شانس بودند که کشته یا زخمی نشدند."

طبق نظر کارشناسان پلیس، هر دو راننده خودروی آبی رنگ و نقره‌ای رنگ به دلیل داشتن سرعت غیرمجاز در این حادثه مقصر شناخته شدند. هر دو راننده حین رقابت با سرعت ۱۰۱ کیلومتر در ساعت در حال حرکت در اتوبان بودند.

"پائول کارپنتر" ۴۴ ساله و " واین سبوری" ۵۹ ساله که در دادگاه حاضر شده بودند در ابتدا قصور خود در این حادثه رانندگی را انکار کردند، اما بعد به دلیل اقدام به رانندگی خطرناک مقصر شناخته شدند. بنا بر رای دادگاه Cardiff Crown کارپنتر به تحمل ۶ ماه زندان و ۱۸ ماه منع از رانندگی محکوم شد. همچنین سبوری، دیگر راننده خاطی به ۱۸ ماه خدمت اجتماعی و ۱۲ ماه منع از رانندگی محکوم شد. او همچنین به انجام ۱۵۰ ساعت کار بدون دستمزد محکوم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 6.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها