اقدام ترامپ همبستگی داخلی را افزایش داد

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اقدام ترامپ در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی موجب شد حتی کسانی که به برخی عملکردهای سپاه انتقاد داشتند، حمایت خود را از سپاه اعلام کنند.

اقدام ترامپ همبستگی داخلی را افزایش داد

فاطمه رهبر، با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته شاهد اقدامات مختلف آمریکا علیه انقلاب اسلامی بوده‌ایم، اظهار کرد: فقط بحث اقدامات ترامپ مطرح نیست. ما در چهل سال گذشته شاهد انواع توطئه‌ها علیه کشورمان از سوی آمریکا بوده‌ایم و آخرین اقدام آنها تروریستی نامیدن سپاه است.

وی همچنین بیان کرد: اقدام اخیر آمریکا هم برای مردم ایران چیز جدیدی نیست و نخ‌نما شده است. البته همواره اقدامات آمریکا علیه کشورمان نتیجه عکس داشته است. در همین مورد اخیر هم وحدت و انسجام ملی ما را افزایش داد. حتی کسانی هم که پیش از این به برخی اقدامات سپاه انتقاد داشتند، در مقابل ترامپ از سپاه حمایت کردند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه برخی در داخل کشور به عواقب سخنان خود توجه ندارند، خاطرنشان کرد: آنها مطالبی بیان می‌کنند که بهانه‌ای برای دشمنان می‌شود تا به آن مطالب دامن زده و علیه کشورمان توطئه کنند. من فکر می‌کنم اقدام ترامپ در جهت دامن‌زدن با اختلافات داخلی در کشورمان و سلب اعتماد مردم نسبت به سپاه و نهادهای نظام بود اما ترامپ نه تنها به اهداف خود نرسید بلکه وحدت و انسجام ملی ما را افزایش داد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها