والنسیا و فرانکفورت راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شدند

والنسیا و فرانکفورت با غلبه بر رقبای خود راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شدند.

والنسیا و فرانکفورت راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شدند

والنسیا امشب موفق شد همانند بازی رفت برابر ویارئال به برتری رسیده و راهی نیمه نهایی شود و در دیگر دیدار نیز فرانکفورت شکست دور رفت را جبران کرده و با 2 گل بنفیکا را شکست داد تا حریف چلسی در نیمه نهایی شود.

والنسیا که در بازی رفت در ال سرامیکا 1-3 ویارئال را شکست داده بود، امشب و در استادیوم مستایا نیز بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت موفق شد در دقیقه روی پاس گوئدس و ضربه آنتونیو لاتوره به گل اول رسیده و شانس های صعود خود را افزایش دهد.

ویارئال در نیمه اول تلاش زیادی برای کاهش اختلاف کرد که به نتیجه نرسید و در نهایت والنسیا با برتری 0-1 راهی رختکن شد. دنی پارخو در همان اوایل نیمه دوم گل دوم والنسیا را نیز به ثمر رساند تا در نهایت خفاش ها با یک برتری قاطعانه به نیمه نهایی برسند.

بنفیکا که در بازی رفت و در پرتغال با نتیجه 2-4 و در دیداری تماشایی به برتری رسیده بود، امشب کار دشواری در خانه فرانکفورت داشت. نماینده آلمان بازی را هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 37 توسط فیلیپ کاستیچ به گل رسید و با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

حملات فرانکفورت در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در نهایت این سباستین روده در دقیقه 67 گل دوم را نیز به ثمر رساند تا فرانکفورت در آستانه صعود قرار گیرد و در نهایت تلاش تیم پرتغالی نتیجه ای نداشت و فرانکفورت به نیمه نهایی راه یافت.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها