ناپولی 0 - 1 آرسنال؛ هفته، هفته لندنی هاست!

آرسنال موفق شد با برتری 0-1 در خانه ناپولی، راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شود.

ناپولی 0 - 1 آرسنال؛ هفته، هفته لندنی هاست!

توپچی ها که در بازی رفت و در لندن با دو گل به برتری دست یافته بودند، امشب در ایتالیا نیز نمایش خوبی ارائه دادند و در نهایت با نتیجه راهی 4 تیم برتر لیگ اروپا گشتند. آرسنال در نیمه نهایی به مصاف والنسیا خواهد رفت.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ داد و اولین فرصت در دقیقه 17 برای ناپولی ایجاد شد اما پتر چک واکنش خوبی روی ضربه خوزه کایخون نشان داد. دو دقیقه بعد ژیلنسکی با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه دروازه آرسنال را تهدید کرد اما شوت او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 30 آرسنال می توانست روی ارسال رمسی به گل اول برسد اما ضربه والی اوبامیانگ با عکس العمل تماشایی مرت همراه شد.

اما در دقیقه 35 آرسنال به گل رسید. توپچی ها پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و الکساندر لاکازت با یک ضربه فوق العاده و غیرقابل مهار دروازه ناپولی را گشود.

در لحظات پایانی نیمه اول ضربه ژیلنسکی از فاصله ای دور با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت آرسنال با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

در ابتدای نیمه دوم آرسنال تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما مرت با عکس العملی خیره کننده موفق به دور کردن ضربه اوبامیانگ شد.

در دقیقه 63 و روی ارسال مرتنس، چریچس می توانست گل تساوی ناپولی را به ثمر برساند اما ضربه سر او به بیرون رفت. در دقیقه 73 این بار میلیک با ضربه سر دروازه آرسنال را تهدید کرد اما ضربه او توسط پتر چک مهار شد.

در دقیقه 84 و روی ارسال کرنر فابیان، ان بار کولیبالی با ضربه سر دروازه آرسنال را تهدید کرد که ضربه او نیز به بیرون رفت و در نهایت آرسنال با همان یک گل برتری راهی نیمه نهایی شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها