چلسی 4 - 3 اسلاویا؛ آبی ها در سودای جام

چلسی موفق شد با برتری 3-4 برابر اسلاویاپراگ به دور نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند.

چلسی 4 - 3 اسلاویا؛ آبی ها در سودای جام

چلسی که در دیدار رفت در پراگ با یک گل به برتری رسیده بود، در استمفوردبریج و در دیداری مهیج با نتیجه 3-4 حریف خود را مغلوب کرده و در نهایت موفق شد صعود خود به نیمه نهایی لیگ اروپا را قطعی سازد. چلسی در نیمه نهایی به مصاف فرانکفورت خواهد رفت.

آبی های لندن بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه 6 پدرو با یک حرکت تماشایی در داخل محوطه و ضربه ای چیپ گل اول چلسی را به ثمر رساند.

حملات چلسی ادامه یافت و 2 دقیقه بعد و روی ارسال عرضی ادن هازارد، بازیکنان اسلاویا به اشتباه دروازه خودی را باز کردند و چلسی به گل دوم رسید.

طوفان چلسی ادامه یافت و در دقیقه 17 این بار پدرو در موقعیتی مقابل دروازه خالی اولویه ژیرو را صاحب فرصت کرد تا او زننده گل سوم لقب گیرد.

بعد از دریافت 3 گل، اسلاویا پراگ پیش کشید و در دقیقه 24 و با ضربه سر سوچک موفق شد اختلاف را کم کند.

اما چلسی دوباره پیش کشید و پدرو موفق شد با یک ضربه آرام در دقیقه 27 گل چهارم را نیز به ثمر برساند. در ادامه جریان بازی آرام شد و آبی های لندن با برتری 1-4 راهی رختکن شدند.

اما اسلاویا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 50 موفق شد با ضربه تماشایی و زمینی سوچیک از پشت محوطه، دروازه چلسی را باز کرده و گل دوم را به ثمر برساند.

اما سوچیک درخشش خود را ادامه داد و در دقیقه 54 یک بار دیگر با ضربه ای فوق العاده از بیرون محوطه، دروازه چلسی را گشود و اختلاف را به حداقل رساند.

در ادامه چلسی به کنترل جریان بازی پرداخت و اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا آنها در مجموع با برتری 3-5 به نیمه نهایی لیگ اروپا برسند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها