مشکل اصلی رونالدو در یوونتوس با چه کسی است؟

به نظر می رسد بعد از گذشت تقریبا یک فصل، کریستیانو رونالدو از شرایط خود در تورین خیلی راضی نیست.

مشکل اصلی رونالدو در یوونتوس با چه کسی است؟

حذف از لیگ قهرمانان به منزله پایان احتمالی آرزوهای کریستیانو رونالدو برای کسب ششمین توپ طلا بود و حالا او باید یک فصل دیگر برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و پیش افتادن از لیونل مسی در جوایز فردی منتظر بماند.

در 24 ساعت اخیر و بعد از شکست مقابل آژاکس، اخباری در مورد نارضایتی رونالدو از شرایط خود در یوونتوس و حتی احتمال جدایی از این تیم منتشر شده است اما در حقیقت مشکل اصلی رونالدو با تاکتیک های ماکسی آلگری است.

رونالدو از سبک بازی یوونتوس رضایت نداشته و فکر می کند به اندازه کافی در زمین حمایت نمی شود که البته این موضوع بیشتر به دلیل تاکتیک های اتخاذ شده از سوی سرمربی ایتالیایی بیانکونری بوده است.

چند ماه قبل و در جریان دیدار برابر آتالانتا، رونالدو در کنار زمین بر سر آلگری فریاد زد و حتی در نیمه اول دیدار مقابل آژاکس نیز این صحنه به نوعی تکرار شده و رونالدو که از تنها بودن در پرس مدافعان بازیساز هلندی و عدم حمایت دیگر بازیکنان به ستوه آمده بود، به یکباره در زمین متوقف شد و فریاد زد.

البته مدیران باشگاه یوونتوس در ساعات اخیر از ماندن آلگری در رختکن یوونتوس حمایت کرده و خود او نیز بعد از شکست مقابل آژاکس اعلام کرد فصل بعد به دنبال فتح لیگ قهرمانان خواهد بود و در این شرایط مشخص نیست موضع رونالدو در مورد تابستان پیش رو چه خواهد بود.

به هر حال شرایط در فصل اول حضور در تورین مطابق میل رونالدو پیش نرفته و وی که برای فتح لیگ قهرمانان راهی یوونتوس شده بود، در شرایطی که کمتر کسی انتظارش را داشت حتی به نیمه نهایی هم نرسید تا آرزوهای آنها به فصل بعد موکول شود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها