چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

اینستاگرام جایی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و مطالب خواندنی است، در این گزارش قصد داریم شما را با آموزش حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی آشنا کنیم.

چگونه اکانت اینستاگرام را حذف کنیم؟

تقریبا تمام شبکه‌های اجتماعی به جمع‌آوری دیتا اقدام می‌کنند. این کار کمک می‌کند که به نیازهایمان پی‌ببرند. جمع‌آوری تاریخچه‌های جستجو، آن‌ها را قادر می‌سازد که سلیقه‌تان را بفهمند و پست‌هایی به نمایش بگذارند که بیشتر از دیگر پست‌ها می‌پسندید. این موضوع برای تبلیغات هم صدق می‌کند.

جمع‌آوری این اطلاعات اگر بدون اطلاع کاربر نبوده و سوءاستفاده‌ای از آن‌ها انجام نگیرد، مطمئنا چیز بدی نیست. اگر می‌خواهید بدانید که اینستاگرام چه اطلاعاتی از شما جمع‌آوری می‌کند، در ادامه روش این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

چگونه تمام دیتای جمع‌آوری شده توسط اینستاگرام را ببینیم؟

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی

برای این کار، از طریق مرورگر در دسکتاپ وارد Access Tool اینستاگرام شوید. اینستاگرام این ابزار را خیلی در معرض دید قرار نداده بنابراین بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌خبر هستند. پس از ورود به سایت، لازم است نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را در فیلد خالی وارد کنید.

در صفحه بعدی کلیه اطلاعاتی که از روز اول ورود شما به اینستاگرام ثبت شده را مشاهده خواهید کرد. برای دسترسی به هر بخش می‌توانید روی اطلاعات هر کدام کلیک کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی

این اطلاعات واقعا ارزشمند هستند و بعضی از آن‌ها بسیار جالب و غافلگیر کننده. به عنوان مثال، آیا تا حالا به سؤالات افراد در استوری‌ها پاسخ داده‌اید؟ ایموجی اسلایدر‌ها چطور، آیا تا حالا از آن‌ها استفاده کرده بودید؟ اینستاگرام هر دو را به خاطر می‌سپارد. حتی می‌تواند نام فردی که با او در استفاده از این دو آیتم تعامل داشته‌اید را هم به شما اطلاع بدهد.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی

اما اینستاگرام اطلاعات جالب دیگری را هم در ابزار Access Tool به شما می‌دهد. به عنوان مثال، نظرسنجی‌هایی که در آن‌ها مشارکت داشته‌اید و حتی هشتگ‌هایی که دنبال می‌کنید. ضمنا اگر نام یا نام کاربری‌تان را تغییر داده‌اید، این موضوع هم به اطلاعتان می‌رسد.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی

شاید یکی از جذاب‌ترین امکانات Access Tool، نمایش تبلیغاتی باشد که اینستاگرام آن‌ها را برای نمایش به شما انتخاب کرده است.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به دو صورت موقت و دائمی

جالب نیست؟ حالا که دقیقا می‌دانید اینستاگرام چه اطلاعاتی از شما جمع‌آوری کرده، اگر این موضوع باعث آزارتان شد می‌توانید حساب کاربری خود را به طور کامل پاک کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟