قطع شبکه آب در ۳۷ روستای بخش شعیبیه/امکان وصل آب نیست

امام جمعه بخش شعیبیه شوشتر گفت: شبکه آب در ۳۷ روستای بخش شعیبیه شوش به دلیل سیلاب قطع است.

قطع شبکه آب در ۳۷ روستای بخش شعیبیه/امکان وصل آب نیست

حجت الاسلام عبدالرحمان منصوری با اشاره به درگیری ۳۷ روستای شعیبیه با سیلاب اظهار کرد: بحث جیره غذایی برای اهالی این روستاها مهمترین مسئله‌ای است که باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به لزوم فعالیت در پنج محور افزود: یکی از مهمترین اقدامات این است که ابتدا باید اولویت‌های مردم را تهیه و بعد بر اساس آن فعالیت کنیم.

امام جمعه شعیبیه تصریح کرد: شبکه آب در این روستاها قطع شده و برنامه داریم تا ۲۰ تانکر روزانه در دو نوبت به مردم آبرسانی کنند.

منصوری ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی نمی‌تواند تأسیسات آبرسانی را وصل کند چون نفوذ آب در تأسیسات خسارت‌های هنگفتی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه محور سوم فعالیت‌ها باید فعالیت‌های خدماتی باشد، بیان کرد: برای خدمات رسانی بهتر به مردم و سرعت بخشیدن به عادی شدن روال زندگی آنها به نیروهای فنی برقکار و تعمیراتی لوازم خانگی، سم زدایی، لوله کشی و بنایی نیاز داریم.

امام جمعه شعیبیه ادامه داد: شستشوی منازل و بحث کارهای فرهنگی بعد از بازگشت مردم هم نیازهای دیگر است.

منصوری با اشاره به اینکه کارهای فوق باید انجام شود تا مردم بتوانند به زندگی برگردند، گفت: به هیچ وجه به صلاح نیست که مردم در برخی از منازل قبلی سکونت کنند چون احتمال فروریختن آن وجود دارد.

وی در پایان گفت: با توجه به نیاز برخی منازل به نوسازی و بازسازی و همچنین وجود حشرات و دمای بالا باید در برخی از روستاها تا زمان انجام امور برای اسکان اهالی کانکس را جایگزین چادر و منازل کنیم.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها