امداد رسانی به ۸ روستا سیل زده دزفول

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دزفول از امداد رسانی به خوزستان ۸ روستای سیل زده بخش چغامیش و مرکزی این شهرستان خبر داد.

امداد رسانی به ۸ روستا سیل زده دزفول

سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده اظهار کرد: در حادثه دلخراش سیل در خوزستان ۸ روستای بخش چغامیش و مرکزی شهرستان دزفول دچار مشکل شدند.

وی افزود: بسیجی و پایور سپاه دزفول کار اطلاع رسانی و امدادرسانی را در این روستاها انجام و از ظرفیت گروه‌های جهادی برای ترمیم دو کیلومتر سیل بند استفاده کردیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دزفول با بیان اینکه در حال حاضر سه موکب فعال در خوزستان داری، گفت: یک آشپزخانه بزرگ مرکزی در مصلای دزفول با همکاری دفتر امام جمعه و ستاد عتبات که به مناطق آسیب دیده شوش، دزفول و شوشتر خدمات رسانی می‌کند.

سرهنگ سعادت زاده بیان کرد: روزانه نزدیک به سه هزار پرس غذای گرم در این موکب پخت و تحویل جامعه هدف می‌شود.

وی ادامه داد: یک موکب در شهرستان حمیدیه داریم که روزانه حدود دو هزار غذای گرم پخت می‌کند. همچنین در شهرستان شوش یک موکب فعال داریم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دزفول با اشاره به اینکه دزفول به عنوان شهرستان معین شوش تعیین شده ادامه داد: با توجه به آبگرفتگی و محاصره شدت حدود ۴۰ روستا در شهرستان شوش حدود یک هفته نیروهای بسیجی و پایور خدمات رسانی‌های لازم را داشتند.

سرهنگ سعادت زاده اظهار کرد: پنج دستگاه قایق از ظرفیت‌های سپاه و گروه‌های مردمی سازمان دهی شده که امدادرسانی و جابجایی مردم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت گروه‌های جهادی در مناطق دچار آسیب دیده شهرستان‌های حمیدیه و اهواز استفاده شد، گفت: در حال حاضر که بخشی از آب فروکش کرده اعزام تیم‌های پزشکی را در قالب بسیج جامعه پزشکی داریم که در این مناطق مشغول فعالیت هستند و نیاز مردم به تیم‌های پزشکی یا اعزام به مراکز درمانی را برطرف می‌کنند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها