دوربین چهارگانه لنوو زد 6 پرو می‌تواند عکس‌های 100 مگاپیکسلی بگیرد!

مدیر لنوو تایید کرده است که چهار دوربین در پشت قاب لنوو زد 6 پرو (Lenovo Z6 Pro) قرار دارد که می‌تواند عکس‌هایی 100 مگاپیکسلی بگیرد.

دوربین چهارگانه لنوو زد 6 پرو می‌تواند عکس‌های 100 مگاپیکسلی بگیرد!

لنوو سه شنبه‌ی هفته‌ی آینده، سوم اردیبهشت ماه قصد دارد از گوشی جدید خود به نام زد 6 پرو پرده برداری کند. ما می‌دانیم که این گوشی قدرت بالایی در فیلمبرداری دارد. حالا سازنده عکس تبلیغاتی جدیدی از این گوشی را منتشر کرده که حضور یک ماژول دوربین چهارگانه در قاب پشتی آن را تایید می‌کند. ظاهرا یکی از چهار دوربین گوشی لنوو زد 6 پرو نیز یک سنسور 48 مگاپیکسلی است.

ثبت عکس‌های 100 مگاپیکسلی با لنوو زد 6 پرو
عکس تبلیغاتی که توسط یکی از مدیران کمپانی لنوو منتشر شده، برخی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دوربین این گوشی را تایید می‌کند. این مدیر علاوه بر چهار دوربین روی قاب پشتی گوشی، همچنین تایید می‌کند که لنوو زد 6 پرو نخستین گوشی قدرت گرفته از پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 است که می‌تواند عکس‌های 100 مگاپیکسلی بگیرد.

اخیرا شایعه‌ای منتشر شده است که حضور یک نمایشگر مجهز به ناچ قطره‌ای و نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90 درصدی در این گوشی را تایید می‌کند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر زد 6 پرو قرار دارد. هفته‌ی گذشته نیز مدیر شرکت لنوو یک اسکرین شات از صفحه‌ی این گوشی را در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرد که پشتیبانی پرچمدار آینده‌ی این شرکت از فناوری ارتباطی 5G را تایید می‌کند.

همانطور که گفته شدَ، این گوشی از آخرین تراشه‌ی ساخت کمپانی کوالکام، اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد. این دومین گوشی لنوو علاوه بر گوشی زد 5 پرو جی تی است که از یک رم 12 گیگابایتی برخوردار است. به جز این‌ها، هنوز هیچ اطلاعات دیگری از پرچمدار لنوو در دست نیست، اما با توجه به اینکه تنها چند روز تا رویداد رسمی این شرکت فاصله داریم، احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از لنوو زد 6 پرو به بیرون درز کند.

منبع: گجت نیوز

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها