فروزان که هیچی، بوفون هم بود می‌زدیم

مربی سپیدرود با تمجید و تقدیر از عملکرد بازیکنان این تیم برابر تراکتورسازی، ابراز امیدواری کرد در جم نیز به نتیجه خوبی دست یابند.

فروزان که هیچی، بوفون هم بود می‌زدیم

سپیدرود هفته گذشته موفق شد به یکی از ارزشمندترین بردهای خود دست یابد و تراکتورسازی را در رشت شکست دهد. نتیجه فوق العاده‌ای که البته در میان حواشی شکل گرفته بزرگی کار آنها را نشان نداد. مازیار ربیعی فر مربی سپیدرود در خصوص این نتیجه می‌گوید: واقعا کار بازیکنان سپیدرود قابل ستایش و تمجید است. روحیه و انگیزه زیادی در طول تمرینات پیش از این بازی داشتند و کاملا به نتیجه امیدوار بودیم. از حضور و حمایت هواداران نیز باید قدردانی کنیم که کنار آنها به این نتیجه رسیدیم.
وی ادامه داد: برای تراکتورسازی احترام زیادی قائل هستم. آنها در این فصل با حضور بازیکنان بزرگ و مالک فوتبالدوست خود یکی از مدعیان جدی جام بوده‌اند و هنوز هم این شانس بزرگ را دارا هستند. مطمئنا اما نتیجه کسب شده حاصل تلاش بیشتری بود که بازیکنان ما در زمین صورت دادند. ما موقعیت‌های زیادی نیز در این بازی داشتیم و واقعا یک روز باشکوه برای سپیدرود بود. باید این روند را حفظ کنیم و در نهایت به هدف بزرگ خودمان برسیم.
ربیعی فر درباره اینکه این پیروزی را بابت اشتباهات فروزان کسب کرده‌اند گفت: در فوتبال مگر می‌شود اشتباه نکرد؟ در بازی شب گذشته منچسترسیتی و تاتنهام مگر بدون اشتباه 7 گل ثبت می‌شد؟ منچسترسیتی یکی از بزرگترین و ثروتمندترین باشگاه‌های کنونی جهان است که سرنوشت آنها هم مثل رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد و البته پاریسن ژرمن با حذف همراه بود. مگر بازیکنان بزرگ و ستاره در اختیار آنها نبود؟ الان آژاکس در این بازی توانست با کیفیت خود یوونتوس را حذف کند باید آن را به چیز دیگری مربوط دانست؟ بازیکنان ما در دیدار با تراکتورسازی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در زمین گذاشتند و قابل ستایش هستند. اینقدر خوب و مطمئن بودند که من ادعا کنم در آن بازی بوفون و دیگر دروازه‌بانان بزرگ دنیا هم بودند آنها راهی برای گلزنی به دست می آوردند. سپیدرود البته بدشانس بود که از دیگر موقعیت‌های خود استفاده نکرد و شاید به نتیجه بهتری نیز دست پیدا می‌کرد.
مربی سپیدرود درباره جدال فردای تیمش برابر پارس جنوبی جم نیز گفت: ما اکنون کاری به دیگر رقبا نداریم. فقط از همه می‌خواهیم فوتبال پاک را در دستور کار قرار دهند. کار سختی نیز برابر پارس جنوبی خواهیم داشت. آنها در این فصل نتایج خوبی کسب کرده‌اند و از شرایط میزبانی به خوبی سود می‌برند. بازیکنان ما نیز انگیزه و روحیه لازم برای دستیابی نتیجه را دارند و ما هیچ وقت ناامید نخواهیم شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها