نیروی انتظامی ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حدود ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد و به همین منظور به خود می بالد که نسل سوم انقلاب این چنین در این نهاد برای حفظ کشور جانفشانی می‌کنند.

نیروی انتظامی ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد

سردار حسین اشتری ظهر امروز در یادواره شهدای ناجا و رونمایی از کتاب «مهران می‌خندد» که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و خاطره آنها کمتر از خود شهادت نیست به همین دلیل باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و مقام و منزلت آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) جشنواره‌ای به نام جشنواره جوان سرباز برگزار کرد و در آن جشنواره یاد و خاطره شهدا را مانند همیشه زنده نگه داشت.

فرمانده ناجا با اشاره به شهیدی که قرار است در این برنامه کتابش رونمایی شود (شهید مهران اقرع) گفت: نیروی انتظامی حدود ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد و در این زمینه به خود می بالد که جوانان این مرز و بوم در این نهاد برای حفظ کشور این چنین از جان خود می‌گذرند.

سردار اشتری تصریح کرد: تمامی این شهیدان دهه هفتادی و شهدای دیگر ناجا زمینه انقلابی و دینی خوبی را هم در خانواده و هم در باطن خود داشته‌اند که اکنون توانسته اند به درجه رفیع شهادت برسند.

سردار اشتری در پایان گفت: یکی از آن ۲۰۰ شهید دهه هفتادی نیروی انتظامی شهید مهران اقرع است که امروز با افتخار از کتاب زندگی نامه این شهید که اتفاقاً به دست یک نویسنده دهه هفتادی هم نوشته شده رونمایی می‌شود.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها