شهردار ساری از سمتش استعفا کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهردار ساری به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی منصوب شده است، گفت: مهدی عبوری از سمت خود در شهرداری ساری استعفا داده است.

شهردار ساری از سمتش استعفا کرد

قاسم قاسمی اظهار داشت: پس از صدور حکم انتصاب مهدی عبوری شهردار ساری به سمت معاونت مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، شایعات متعددی پیرامون انتخاب جایگزین وی در شهرداری شکل گرفت.

وی افزود: استعفای مکتوب مهدی عبوری به دفتر شورا ارسال شده و در جلسه ی روز شنبه 31 فروردین پس از بررسی‌های لازم و احیاناً موافقت با استعفای وی در خصوص انتخاب سرپرست اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

قاسمی گفت: شهر ساری پس از اقدامات وسیع، شگرف و گسترده عبوری به جایگاهی رسیده است که قطعاً انتخاب جایگزین برای او سخت خواهد بود اما شورای اسلامی شهر ساری آمادگی کامل دارد تا برنامه‌های پیشنهادی نامزدهای تصدی پست ‌شهردار را بررسی و تصمیم درست را اتخاذ کند ضمن اینکه اعضا شورا نیز می‌توانند پیشنهاد خود را ارائه دهند.

بودجه شهرداری ساری 13.5 درصد افزایش یافت کارکنان شاغل و ایثارگر شهرداری ساری تبدیل وضعیت می‌شوند 3 سازمان جدید در شهرداری ساری ایجاد شد وی تصریح کرد: فردی باید انتخاب شود که نام و عملکردش به بزرگی شهر و نام ساری باشد؛ امروز ساری دیگر آن ساری قدیم نیست.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها