یک نفر از کارگران حادثه‌دیده چناران در کماست

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: روز گذشته چند نفر از کارگران یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان دچار حادثه شدند که هنوز یک نفر از آن‌ها در کماست.

یک نفر از کارگران حادثه‌دیده چناران در کماست

بخشعلی بیاتی عنوان کرد: صبح امروز به همراه جناب دادستان از محل حادثه بازدید به عمل آمد و در همین رابطه دستورات لازم از سوی ایشان صادر گردید؛ این حادثه روز گذشته در کارخانه ذوب چناران رخ داد که براثر آن هفت نفر از کارگران دچار سانحه سوختگی شدند.

بیاتی افزود: تاکنون یک نفر از حادثه دیدگان ترخیص شده، یک نفر دیگر چون مادر وی پزشک بوده به بیمارستان دیگری منتقل شده و 4 نفر دیگر هم در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در حال درمان و یک نفر نیز تا این لحظه در کما بوده و به هوش نیامده است.

وی گفت: مواد مذاب بر روی هیچ کدام از کارگران نریخته و به دلیل حرارت حدود 1700 درجه‌ای دچار سوختگی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد به دلیل نقصی که در دستگاه به وجود آمده مواد خالی می‌شود و حرارت مواد مذاب به این افراد می‌خورد.

وی افزود: با توجه به این که کار این افراد سخت و زیان آور است قطعأ پیگیر حق و حقوق کارگران حادثه دیده کارخانه ذوب شهرستان خواهیم بود.

بیاتی ادامه داد: در تمام واحدهایی که ضروری باشد باید کارشناس اچ اس ای برای ارائه تدابیر لازم حضور داشته در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: در شهرستان چناران بالغ بر 204 واحد تولیدی و صنعتی داریم که 7500 نفر در این تعداد واحد صنعتی شاغل هستند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها