ساخت آخرین سکانس عنوان The Last of Us 2 به پایان رسید

مدیر ساخت عنوان The Last of Us 2 از به پایان رسیدن آخرین صحنه این بازی خبر داد.

ساخت آخرین سکانس عنوان The Last of Us 2 به پایان رسید

شرکت ناتی داگ یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی مستقر در آمریکا است که فعالیت خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد. این شرکت با ساخت اولین عنوان خود که کراش بندیکوت نام داشت و در سال۱۹۹۶ به طور انحصاری برای پلی استیشن ۱ عرضه شد، توانست نظر بسیاری از کاربران را به طرف این شرکت جلب کند.

پس از مجموعه کراش این شرکت عرضه مجموعه جدید به نام آنچارتد را آغاز کرد که توانست فروش چشمگیری نسبت به عناوین منتشر شده از این شرکت داشته باشد که آخرین نسخه از آن با نام آنچارتد ۴ و به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

اما دیگر عنوان این شرکت The Last of Us نام دارد که در سال ۲۰۱۳ و به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شد. این عنوان روایتگر زندگی پساآخرالزمانی و در سبک اکشن است و به روایت داستانی درباره دو انسان می‌پردازد که در جهان پساآخرالزمانی برای زنده ماندن می‌جنگند و هدف کاربر در این بازی مقابله با مشکلات پیش آمده برای آن‌ها است. این عنوان توانست در سال ۲۰۱۳، ۵ جایزه از جمله بهترین نمایش، بهترین اکشن، بهترین بازی کنسول، بهترین بازی سال و بهترین صدا را از آن خود کند.

شرکت ناتی داگ به دلیل موفقیت چشمگیر عنوان The Last of Us تصمیم به ساخت و عرضه نسخه ریمستر شده این بازی برای کنسول PS4 گرفت که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. شرکت ناتی داگ پس از کسب موفقیت‌های چشمگیر در این عنوان به فکر ساخت عنوان جدیدی از آن افتاد که در نمایشگاه E3 2016 برای اولین بار معرفی شد و در حال حاضر این شرکت، در حال آماده سازی این نسخه جدید با نام The Last of Us 2 است. داستان این عنوان جدید، روایتگر ۵ سال پس از نسخه قبلی است و در این نسخه، گیمر فقط کنترل شخصیت الی را در دست خواهد داشت.

نیل دراکمن مدیر عنوان The Last of Us Part II اعلام کرد که شرکت ناتی داگ ساخت آخرین صحنه این عنوان را به پایان رسانده است. دراکمن این خبر را از طریق صفحه توییتر خود و با انتشار عکسی که روی آن نوشته شده بود «پایان» اعلام کرد. اما این اعلام به آن معنی نیست که مراحل ضبط و تولید کامل The Last of Us Part II به پایان رسیده است، چرا که هم در عناوین مختلف بازی و هم فیلم‌ها، صحنه‌ها بدون نظم ساخته می‌شوند و پس از ساخت کامل، این صحنه‌ها کنار هم چیده می‌شوند. شرکت ناتی داگ قصد دارد این عنوان جدید را برای کنسول PS4 عرضه کند که هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست اما با عرضه کنسول PS5 قطعا شرکت ناتی داگ این عنوان را برای کنسول جدیدتر بهینه سازی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها