عنوان God of War ادامه دارد

با تصویر منتشر شده توسط یکی از گیمرها، احتمال ساخت نسخه بعدی سری God of War تقویت شد.

عنوان God of War ادامه دارد

سری God of War یکی از محبوب‌ترین سری‌های ساخته شده توسط شرکت سونی اینترتیمنت است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۵ و به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۲ منتشر شد. آخرین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۸ و برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد که داستان آن روایتگر پدر و پسری بود که قصد جمع آوری خاکستر جسد نفر سوم خانواده یعنی مادر را داشتند. در این نسخه هم مانند نسخه‌های قبلی شخصیت اصلی داستان کریتوس بوده که این بار در کنار فرزندش ظاهر شده است.

در این عنوان شخصیتی جدید از کریتوس می‌بینیم و می‌فهمیم که او هیچ وقت به سنگدلی که در نسخه‌های قبلی بوده، نیست و سعی دارد خدای بهتری نسبت به گذشته باشد. کریتوس با پسر زیرک خود راهی سفری شده که در این راه بار‌ها با پسرش دچار درگیری می‌شود، اما هر بار رابط آن‌ها محکم‌تر از قبل خواهد شد. بسیاری از قلمرو‌ها در مسیر سفر کریتوس توسط اودین و افرادش بسته شده‌اند که گیمر با رسیدن به آن‌ها باید به مبارزه بپردازد و راه را برای خودش و فرزندش باز کند. اما تمامی سرزمین‌ها در این عنوان در خدمت گیمر نبوده است و دربعضی از آن‌ها تنها زمانی گذر کریتوس به آن‌ها می‌افتد که داستان بازی اجازه دهد.

تا به حال هیچ عنوانی ساخته نشده است که دارای ایراد نباشد، اما شرکت سونی در این عنوان سعی کرده است ایرادات را به پایین‌ترین سطح ممکن برساندو تاحدودی هم توانسته است چرا که این عنوان تاکنون دارای امتیاز بالای ۹ از ۱۰ است که نشانگر دقت و وضعیت خوب داستان بازی است.
به تازگی پس زمینه متحرکی از عنوان God of War برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده است که در این تصویر متحرک کریتوس و اتروس در قایقی نشسته‌اند و روی این قایق به زبانی ویژه بازی، نوشته شده است Ragnarok در حال آمدن است. این مطلب را یکی از گیمر‌ها در این پس زمینه متحرک کشف کرده است و آنرا از طریق نرم افزار +GamesRadar به زبان انگلیسی ترجمه کرده است.



عنوان گاد آف وار تاکنون برنده جوایز متعددی شده است و همان طور که انتظار می‌رفت شرکت سونی احتمالا قصد دارد نسخه دیگری از این سری را بسازد که در آن شخصیتی با نام Ragnarok به عنوان دشمن مقابل کراتوس خواهد ایستاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها