معاون رئيس جمهور با تقدیر از رویکردهای زیست محیطی سايپا مطرح کرد:

سايپا طرح ساخت خودروهاي برقي را به دولت ارائه كند

عصومه ابتكار رئیس سابق سازمان محیط زیست و معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تقدیر از تلاش‌های گروه خودروسازي سايپا در حوزه محيط زيست از خودروی برقی این گروه بازدید کرد.

سايپا طرح ساخت خودروهاي برقي را به دولت ارائه كند

معصومه ابتكار افزود: دولت به‌دنبال توسعه زيرساخت‌هاي استفاده از خودروهاي برقي و هيبريدي در كشور است تا معضل آلودگي هواي كلانشهرها از اين طريق حل و فصل شود.

به گفته رئيس سابق سازمان حفاظت محيط زيست كشور وجود ظرفيت‌هاي داخلي مناسب در زمينه ساخت خودروهاي برخوردار از سوخت‌هاي پاك و تجهيز محصولات داخلي به امكانات و قابليت‌هاي جديد، فرصتي مطلوب براي حركت در مسير بهبود شرايط زيست‌محيطي كشور است.

ابتكار عزم دولت را براي حمايت از طرح‌هاي نوين در عرصه زيست‌محيطي جدي قلمداد كرد و گفت: ساخت خودروهاي برقي و هيبريدي به‌عنوان طرح‌هاي نوين و نيازمند دانش روز جهاني، مورد توجه دولت قرار دارد.

گفتنی است سایپا اولین خودروساز کشور است که در زمينه‌هايي نظير نوآوري، طراحي و اجراي پروژه‌هاي محیط زیستي باهدف مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند، کاهش آلاینده‌های محیط زیستی و جایگزینی مواد و قطعات سازگار با محیط زیست در حوزه فرایند تولید، محصول و خدمات پس از فروش به موفقيت‌هاي مهمي دست يافته است.

منبع: سایپا نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها