تولیت آستان قدس رضوی: هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) برای خودمان ‌قائل نیستیم

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) برای خودمان ‌قائل نیستیم‌،‌ گفت: آستان قدس سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی است.

تولیت آستان قدس رضوی: هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) برای خودمان ‌قائل نیستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با تولیت آستان مقدس کاظمین که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم همکاری‌های بین دو آستان مقدس رضوی و آستان مقدس کاظمین را در موضوعات مختلف به ویژه مسائل فرهنگی گسترش دهیم و هرگونه همکاری را وظیفه خودمان می‌دانیم.

وی افزود: آستان قدس در طول سال پذیرای 30 میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی است، که بخش قابل توجهی از زائران غیر ایرانی ما برادران و خواهران عراقی هستند که برای اجرای برنامه‌های مخصوص به آنها، یکی از صحن‌ها و رواق‌ها را اختصاص دادیم، البته همه صحن‌ها و رواق‌ها در خدمت همه زائران است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: این حداقل امکاناتی است که در اختیار زوار عراقی قرار می‌دهیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هرچه بهتر و بیشتر امکانات و وضعیت زوار عراقی را بهبود ببخشیم.

مروی بیان کرد: ما برای خودمان هیچ شأنی جز نوکری و خادمی زائران حضرت رضا(ع) قائل نیستیم و هرکاری که باعث شود زائران زیارت خوب و راحتی داشته باشند وظیفه خودمان می‌دانیم که انجام دهیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها