جمع آوری کفشهای منقوش به نام شبیه به الله از بازار

با احساس مسئولیت یک وارد کننده کفش در مشهد و گزارش ماجرا به پلیس، تعدادی کفش متعلق به یک برند معتبر که کف آن نوشتهای شبیه به الله درج شده بود به سرعت از بازار جمع آوری شد.

جمع آوری کفشهای منقوش به نام شبیه به الله از بازار

به گزارش مشهد فوری ، چند روز پیش یک واردکننده کفش پس از وارد کردن محموله کفش متعلق به یک برند خارجی متوجه می شود که زیر کفشهای وارد شده نوشته ای شبیه به الله درج شده است.

این وارد کننده متعهد پس از اطلاع از ماجرا، به سرعت به سراغ اداره اماکن عمومي فرماندهي انتظامي خراســان رضــوی رفت و مأموران را در جریــان واقعه قرار داد؛ وارد کننده در ادامه نشــانی تعدادی از فروشگاههایی که به صورت کلی از وی خرید کرده بودند را هم در اختیار پلیس قرار داد.

از همین رو بود که مأموران برای بررسی ماجرا به صورت میدانی به محل فروشگاههای اعلام شده مراجعه و مشاهده کردند که تعدادی از کفشهای مورد اشاره که متعلق به یک برند خارجی بود، در سه فروشگاه وجود دارد و هنوز فروخته نشده است. بر همین اساس بود که مأموران اداره اماکن عمومي فرماندهي انتظامي خراسان رضوی ماجرا را به اطلاع جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد رساندند و در پی آن هم قاضی دشتی فدکی دستور جمعآوری تمامی کفشها را صادر کرد. با صدور دســتور قضایی، مأموران کفشهایی که روی آن نوشــتهای شــبیه به نام الله درج شده بود را از ســه فروشگاه ســطح شــهر در خیابان حر و مطهری جمعآوری کردند.

پس از اجرای دستور مقام ضایی، تحقیقات مأموران اداره اماکن عمومي فرماندهي انتظامي خراسان رضوی برای شناسایی دیگر فروشگاههای احتمالی که نمونهای از این کفشها را در اختیار دارند همچنان ادامه دارد. با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد تعدادی از کفشهای مد نظر در برخی فروشگاههای سطح شهر وجود داشته باشد، فروشندگان و یا شهروندان محترم در صورت مشاهده این ماجرا موضوع را از طریق تماس با ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • تشکری
    0

    چرا اسم نمیبرید برند معروف اونا دشمن دین ومزهب ماهستن ولی شماها اکرادارید اسم این لامزهبهارابیارین برند معروف دینمارا بمصقر میگیرن ولی شماها اسم ازاین بیدیها نمیبرین برند معتبر

    نظرات شما -
    • رضا دهقان
      0

      واقعا خیلی متاسفم از اینکه از این بی دینها چه کسانی همایت میکند این برندها باید برای مردم مسلمانها عقده خودشان را خالی کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها