فال روزانه پنجشنبه 29 فروردین 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنجشنبه 29 فروردین 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی متواضع، با صداقت، عملگرا، واقع بین، پر شور و نشاط و دارای قدرت تمرکز بالا هستید. شما همچنین از استعدادهای فراوان و تخیلی قوی برخوردار هستید، اما با وجود تمام این ویژگی های مثبت شما برخی رفتارهای ناپسند هم دارید که باید کنار بگذارید، از جمله اینکه حسود، بی مسئولیت و بی نظم هستید. با وجود اینکه از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل عمده ای مواجه نخواهید بود باید سعی کنید نسبت به همیشه بیشتر از خودتان مراقبت کنید و از کارهایی که ممکن است سلامتی تان را به خطر بیندازند خودداری کنید. چکاپ های سالانه تان را هم به موقع انجام دهید. امسال شاید بخواهید توانایی خود را در راه اندازی یک کسب و کار مستقل مورد بررسی قرار دهید و خوشبختانه در این تلاش موفق خواهید بود. شما می توانید پروژه های زیادی را بگیرید و به عنوان یک کسب و کار موفق و معتبر شناخته شوید. چنانچه قصد سرمایه گذاری را داشته باشید بهتر است در بازار املاک و یا بورس سرمایه گذاری کنید. در زمینه ی کاری اعتماد به نفس قابل توجهی که دارید در هر رقابتی شما را برنده ی میدان خواهد کرد و با موفقیت از پس هر چالشی که سر راهتان قرار بگیرد برخواهید آمد. تغییراتی در محل کارتان پیش خواهند آمد که به جابجایی و به احتمال زیاد ترفیع رتبه ی شما خواهند انجامید. روابط عاطفی شما امسال خیلی خوب پیش خواهند رفت و اگر متأهل باشید شکوفه های عشق بار دیگر در دلتان جوانه خواهند زد. اگر هنوز مجرد هستید و شریک راهتان را پیدا نکرده اید بهتر است عجله نکنید و حتی اگر لازم بود چند سال دست نگه دارید! بهترین ماه های سال اردیبهشت، مهر، آبان و دی ماه خواهند بود.

امروز مسائل معنوی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. موضوع مذهب و مسائل دینی مطرح نیست و بیشتر به فکر موضوعاتی مثل انسانیت و کمک به افراد نیازمندی هستید که در زندگی به اندازه شما خوش شانس نیستند. اگر خیلی دوست دارید کمکی به این افراد بکنید می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید و مراکز و موسساتی که به گونه ای به این افراد کمک رسانی می کنند را پیدا کنید و با آنها تماس گرفته و ببینید چه کاری از دستتان برمی آید. لزومی ندارد که حتما کمک هایتان به صورت مادی باشند، با کمی تحقیق خواهید دید که راه های بسیاری برای کمک به این افراد وجود دارند.

امروز فکرتان درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی است و نگران آینده بشریت و نزاع بر سر ثروت و قدرت هستید که تمام دنیا را به جان هم انداخته است. این موضوع شما را در رابطه با آینده خودتان و فرزندانتان دچار ترس ها و نگرانی هایی کرده است. بد نیست در مورد این موضوع در جمع دوستانتان و یا سایر افرادی که اطلاعات اجتماعی و سیاسی قابل قبولی دارند مطرح کنید، این کار می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را به دست بیاورید و یا توجهتان را به نکاتی جلب کند که خیالتان را یک کم هم که شده راحت تر خواهند کرد. شاید بد نباشد شما هم دانسته هایتان را با اطرافیانتان در میان گذاشته و به بهتر شدن زندگی برای آنها هم کنید.

یک چیزی در روابط اجتماعی و وضعیت حرفه ای شما در حال تغییر است؛ تغییری غیر منتظره در وضعیتتان که می تواند مثبت یا منفی باشد و شما را متعجب خواهد کرد. اما در واقع اگر این تغییر منفی باشد هم در نهایت به نفعتان خواهد بود، زیرا کائنات دارد سعی می کند از این راه به شما نشان دهد که به چه جنبه هایی از زندگی خود باید توجه بیشتری داشته باشید و برای پیشرفت و بهبود آنها تلاش کنید. شاید هم به صورت کاملا ناگهانی در موقعیت مدیریت و یا رهبری یک گروه قرار بگیرید و در کمال تعجب به توانایی های مدیریتی خود پی ببرید. در هر حال آنچه باید در نظر داشته باشید این است که بیخیال گذشته شوید و زمان حال را مد نظر داشته باشید.

امروز شما سوال های خیلی مهمی را از خودتان خواهید پرسید. انرژی کیهانی شما را به سوی یک سفر خودشناسی به دنیای درونتان راهنمایی می کند و مقاومت در برابر این موضوع حال و هوای چندان خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. شاید بتوانید با کمی تمرکز و مدیتیشن به استفاده بیشتر از این حالت ذهنی خود کمک کنید. سعی کنید با دقت تمام به صداهای درونتان گوش کنید تا جواب این سوالهایی که فکرتان را به خود مشغول کرده اند پیدا کنید. البته به شما توصیه می کنیم که این تفکرات را تا بعدازظهر به پایان برسانید و امشب را با بودن در کنار دوستان و خانواده برای خودتان به یک شب به یاد ماندنی تبدیل کنید.

شما چیزهای زیادی دارید که باید برایشان خدا را شکر کنید و جشن بگیرید، مخصوصا وقتی پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. امروز مکالمه ای با عشقتان خواهید داشت که باعث می شود با بیقراری در انتظار یک دیدار رمانتیک دو نفره با او باشید. شما این اواخر وقت زیادی را با هم گذرانده اید و در مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی زیادی با هم شرکت کرده اید، اما وقت زیادی برای خلوت کردن با هم نداشته اید. هر کاری از دستتان برمی آید برای ترتیب دادن این قرار عاشقانه انجام دهید. فقط حواستان باشد آنقدر ذهنتان را درگیر عشق و عاشقی و قرار گذاشتن با عشقتان نکنید که کارهای مهمی را که قرار بوده امروز انجام دهید فراموش کنید.

امروز شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید و بیشتر این کارها هم با مسائل مالی در ارتباط هستند. خواه این کار در ارتباط با بودجه بندی موجودی تان باشد، خواه بخواهید یک سرمایه گذاری حساس را به انجام برسانید، این کار با موفقیت و به راحتی انجام خواهد شد. اگر برای انجام کارتان به نحقیق و مطالعه نیاز داشتید می توانید به اطلاعاتی که از سایت های معتبر و یا از طریق گروه هایی که در فضای مجازی در زمینه های اقتصادی فعالیت می کنند به دست می آورید اعتماد کنید. احتمال اینکه شما پیشرفت زیادی را در زمینه ی مورد نظرتان داشته باشید خیلی زیاد است، شاید همین امروز به نتیجه نرسید، اما در نهایت بخت با شما یار خواهد بود.

امروز اطلاعاتی در ارتباط با مسائل مالی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که به شما کمک خواهد کرد تا به منافع مادی قابل توجهی دست پیدا کنید. شاید شرکتی خوش آتیه به شما معرفی شود و شما به یکی از اولین سرمایه گذاران آن تبدیل شوید. یا شاید شنیده هایتان ایده ی تولید محصول جدیدی را در ذهن شما به وجود بیاورند که می تواند خیلی زود بازار را به تسخیر خود در بیاورد. در هر صورت به نظر می رسد که آینده به شما تعلق داشته باشد و کارها همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش بروند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که موفقیت بدون زحمت به دست نخواهد آمد و باید استعدادها و مهارت هایتان را به کار بگیرید.

امروز خبرهای خیلی خوبی برای شما در راه هستند و برای اینکه این خبرها را از دست ندهید به شما توصیه می شود که حواستان به تلفن همراهتان باشد و هیچ تماس و ایمیلی را بی جواب نگذارید. همه ی شواهد حاکی از آن است که موفقیت در تمام زمینه های مختلف زندگیتان دارد به سراغ شما می آید. شاید پروژه ای را با نتایجی رضایت بخش به پایان برسانید و یا گزارشی را آماده کنید که بدون هیچ چون و چرایی پذیرفته می شود. ممکن است این موفقیت ها به چشمتان زیاد بزرگ نباشند اما اعتماد به نفس شما را بالا برده و زمینه ساز موفقیت های بیشتر خواهند شد. شما وارد چرخه ای شده اید که هر چه می گذرد قدرت آن بیشتر می شود.

مثبت اندیشی ذاتی شما امروز به طور قابل توجهی به کارتان خواهد آمد. این ویژگی شما باعث می شود که به مدیری فوق العاده تبدیل شوید و به زیردستان، همکاران و حتی مدیران خود انگیزه بدهید و الهام بخش آنها باشید. مهارتی که در رهبری دیگران دارید و نگاه توانمندانه ای که در انجام کارها از خودتان نشان می دهید امروز شما را به عنوان فردی با کفایت و توانمند به مقامات مافوقتان ثابت خواهد کرد و پاداش این اخلاق خود را به طور نقدی و یا با افزایش حقوق یا ترفیع رتبه تان دریافت خواهید کرد. احتمال اینکه مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته شوند نیز زیاد خواهد بود. امشب باید این موفقیت هایتان را جشن بگیرید.

امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید خوشحال، با نشاط و پرانرژی هستید. حس درونیتان به شما می گوید که می توانید هر چیزی که بخواهید را به دست بیاورید. هدف شما هر چه که باشد، تحصیلی، کاری و یا شخصی، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر هنوز تنها هستید و نیمه ی گمشده تان را پیدا نکرده اید احتمال اینکه امروز شخصی سر راهتان قرار بگیرد که توجه شما را به خود جلب کند و در خوشی و ناخوشی در کنارتان باشد بسیار زیاد خواهد بود. از افراد سوء استفاده جو فاصله بگیرید و سعی کنید امروزتان را در کنار آنهایی بگذرانید که از بودن در کنار شما لذت می برند و به داستان هایی که تعریف می کنید می خندند و در کنارشان احساس مهم بودن می کنید.

شما این اواخر موفقیت های زیادی را به دست آورده اید و روند موفقیت هایتان همچنان ادامه خواهد داشت. اگر در تعطیلات نوروی به مسافرت نرفته اید شاید بتوانید حالا که فشار کاریتان سبکتر شده است به خودتان جایزه داده و به سفری هر چند کوتاه بروید تا خستگی این مدت را از تن به در کنید. امروز هر وقت خواستید در مورد کسی غیبت کنید به خودتان یادآوری کنید که به احتمال زیاد او از شنیدن حرف هایی که می خواهید در موردش بزنید خوشحال نخواهد شد. شما بی آن که هیچ دلیلی برای این کار داشته باشید به اعتبار و آبروی او لطمه می زنید و به احتمال زیاد او هم در برابر این کار شما ساکت نخواهد نشست.

امروز موفقیت و خوش شانسی از آن شما خواهد بود و مثبت اندیشی تان هم به واسطه ی این شرایطی که برایتان به وجود آمده گل کرده است. تغییرات و غافلگیری های زیادی در انتظارتان هستند. شاید شریک کاریتان اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهد که باعث تغییر یافتن بسیاری از اهداف کوتاه مدتتان شود، شاید هم به صورتی کاملا غیر منتظره مجبور شوید به یک سفر برنامه ریزی نشده بروید یا یک مسافر به خانه تان بیاید. خوشبختانه شما با خوشرویی همیشگی تان این تغییراتی که در برنامه هایتان پیش آمده اند خواهید پذیرفت و این انعطاف پذیری باعث خواهد شد که در نهایت شما برنده باشید.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها