مدارس شنبه ۳۱ فروردین تعطیل نیست


28 فروردین 1398 - 22:48
5cb75fada388e_5cb75fada388f
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس کشور روز شنبه ۳۱ فروردین که بین‌التعطیلن است دایر هستند.

امیرعلی نعمت الهی، اظهار کرد: تمام مدارس کشور روز شنبه 31 فروردین دایر هستند و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در این روز تکذیب می‌شود.

وی افزود: مخاطبان وزارت آموزش و پرورش اخبار مربوط به تعطیلی مدارس را از سایت این وزارتخانه و خبرگزاری‌های رسمی کشور پیگیری کنند.

برخی از کانال‌های تلگرامی اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه 31 فروردین ماه منتشر کرده‌اند.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس کشور روز شنبه ۳۱ فروردین که بین‌التعطیلن است دایر هستند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cb75fada388e_5cb75fada388f
28 فروردین 1398 - 22:48

امیرعلی نعمت الهی، اظهار کرد: تمام مدارس کشور روز شنبه 31 فروردین دایر هستند و اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس در این روز تکذیب می‌شود.

وی افزود: مخاطبان وزارت آموزش و پرورش اخبار مربوط به تعطیلی مدارس را از سایت این وزارتخانه و خبرگزاری‌های رسمی کشور پیگیری کنند.

برخی از کانال‌های تلگرامی اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس در روز شنبه 31 فروردین ماه منتشر کرده‌اند.

منبع: تسنیم

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیدی 0 0 پاسخ 1398/1/31 -03:03

چه تعطیل کنید چه نکنید کسی نمیاد

امیر 0 0 پاسخ 1398/1/31 -00:23

ناموسا فردارو باید تعطیل میکردین دیگه .ماامتحان زمین شناسی داریم ?

ستایش.دانا 0 0 پاسخ 1398/1/31 -00:13

تعطییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییل کنیییییییییییییید?????????? این حق ماست که تعطیل باشه چرا باید ابتدایی ها تعطیل باشن ما نباشیم?

امیرحسین احدزاده 0 0 پاسخ 1398/1/31 -00:04

سلام چرا که تعطیل نمیکنید،ما هم انسانیم باید استراحت داشته باشیم وما که به شما احترام میزاریم باید شما هم به ما احترام بزارید

امیر 0 0 پاسخ 1398/1/30 -22:12

لطفا تعطیل کنید??

مهدی 0 0 پاسخ 1398/1/30 -21:55

خعلی نامردی کردین به حق دانش اموزان بابا تعطیل کنید این مدرسه رو

Djjrkdkdie 0 0 پاسخ 1398/1/30 -21:34

کاش تعطيل می کردن

ناصر ولی‌زاده 0 16 پاسخ 1398/1/30 -20:31

خوب شد که تعطیل نشد من مدرسه و درس رو دوست دارم .اگر امکانش بود جمعه ها هم میرفتم .ممنون که تعطیل نکردین.

فروغ 11 0 پاسخ 1398/1/30 -20:14

لطفا تعطیل کنید مسئولین خواهش میکنم به حرف ما توجه کنید

پریسا بدری 1398/1/30 -22:20

توروخدا فردارو تعطیل کنین لطفا ب حرفای ماهم توجه کنین

یونس صادقی 8 1 پاسخ 1398/1/30 -19:09

منم دانش اموز هستم خدایی باید تعطیل کنید این حق دانش اموزان است

ابوالفضل شایق 5 1 پاسخ 1398/1/30 -17:54

آیاشنبه تعطیل است

یونس صادقی 1398/1/30 -19:12

نه

ن 4 1 پاسخ 1398/1/30 -15:39

باید تعطیل میشد

فانته 3 1 پاسخ 1398/1/30 -09:59

من خودم دانش اموزم خو تعطیل کنید

امیررضا 12 1 پاسخ 1398/1/29 -11:20

خداییش باید تعطیل بود ولی حیف احمدی نژاد نیست تعطیل کنه

محمدی 16 5 پاسخ 1398/1/28 -23:28

خوب مگه چی می شد تعطیل میکردید.

محمد علی 1398/1/28 -23:59

سلام آقای شغل شما چی است و چرا دوست دارید تعطیل شود مدارس شنبه