کشف میوه قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و 700 میلیون ریال در قشم

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم از کشف بیش از چهار تُن میوه استوایی به ارزش ریالی یک‌میلیارد و 700میلیون در این شهرستان خبر داد.

کشف میوه قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و 700 میلیون ریال در قشم

حسین الهی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزون بر چهار تُن میوه استوایی قاچاق طی دو عملیات جداگانه در شهرستان قشم کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این حجم از میوه قاچاق در دو انبار مستقر در روستای رمکان و شهر درگهان کشف شده است، افزود: در صورت محاسبه میانگین حداقل قیمت این میوه‌ها در بازار، ازرش ریال محموله کشف شده یک میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد می‌شود.

فرمانده نیروی انظامی شهرستان قشم همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات قشموندان در کنار پاکسازی محلات آلوده و جُرم‌خیز از مهم‌ترین اهداف این طرح به‌شمار می‌رود.

الهی ادامه داد: در همین راستا با ورود تیم‌های پلیس موادمخدر به محل اختفای خرده‌فروشان در سه منزل مسکونی، 35 گرم مواد افیونی از نوع هروئین و شیشه کشف و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی از تدام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سال‌جاری خبر داد و اضافه کرد: نیروی انتظامی این طرح را تا پاکسازی کامل محلات سطح شهرها و روستاهای شهرستان قشم دنبال می‌کند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها