نمایشگاه گیم تهران پس از ۵ سال احیا خواهد شد

نمایشگاه گیم تهران احتمالا پس از ۵ سال غیبت امسال به صورت عمومی برگزار خواهد شد و گیمرها نیز قادر خواهند بود در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

نمایشگاه گیم تهران پس از ۵ سال احیا خواهد شد

نمایشگاه گیم تهران قرار است با محوریت حضور خانواده‌ها و گیمرها در ابعاد گسترده برگزار شود.

این نمایشگاه، آبان ماه امسال احتمالا در مصلی تهران برگزار خواهد و شرکت‌های بازی‌سازی می‌توانند به شکل مستقیم با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند و برخلاف TGC خبری از یک رویداد تمام تجاری نیست. مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه اما باید در محل برگزاری بلیت تهیه کنند.

موضوع برگزاری نمایشگاه بازی به صورت عمومی در مصلی تهران از مدت‌ها پیش در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مطرح بود اما برگزاری قطعی آن امروز به تصویب رسید و به زودی باید منتظر تایید این گزارش از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای باشیم.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای دقایقی پیش برگزاری نمایشگاه در فصل پاییز را تایید کرد. به گفته بنیاد و با توجه به بودجه و اولویت‌های اقتصادی، امسال نمایشگاه TGC، جشنواره گیم تهران و کنفرانس تحقیقات دیجیتال برگزار نخواهد شد و در عوض آبان ماه نمایشگاه عمومی بازی‌های ویدیویی برگزار می‌شود.

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌ها می‌گوید: «نخستین اولویت ما در سال جاری، حمایت گسترده‌تر از بازی‌سازان و تولیدکنندگان داخلی است تا در شرایط سخت اقتصادی بتوانند به فعالیت و تولید محصولات خود ادامه دهند. به همین دلیل بخش زیادی از هزینه‌های سال گذشته را قطع یا کاهش دادیم و به بودجه‌ی حمایتی بنیاد اضافه کرده‌ایم. به‌زودی شرح برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال ۹۸ را نیز اعلام عمومی خواهیم کرد.»

برگزاری نمایشگاه بازی‌های ویدیویی از سال ۹۲ متوقف شد و حالا پس از ۵ سال قرار است بدون جشنواره برگزار شود.


منبع: دیجیاتو

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها