یک خبر خوب به رونالدو در شب تلخ!

کریستیانو رونالدو از همین حالا می تواند به فتح لیگ قهرمانان برای فصل بعد امیدوار باشد.

یک خبر خوب به رونالدو در شب تلخ!

بدون شک هدف اصلی یوونتوس از سرمایه گذاری روی کریستیانو رونالدو آنهم در 34 سالگی، کارنامه درخشان این ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان بود اما علیرغم گلزنی های متوالی این بازیکن، باز هم دست بیانکونری از رسیدن به جام کوتاه ماند.

اگرچه معمولا گلزنی های آرون رمزی با مرگ یکی از مشاهیر توام می شود؟ قرارداد رمزی در پایان فصل با باشگاه آرسنال به پایان می رسد و با توجه به عدم تمایل طرفین به ادامه همکاری، این هافبک ولزی در تابستان راهی تورین شده و بر اساس اخبار، آرون رمزی، ستاره ولزی آرسنال، اولین خرید قطعی یوونتوس برای فصل بعد است.

رونالدو هرگاه یک هم تیمی ولزی داشته، در لیگ قهرمانان موفق بوده و توانسته این تورنمنت معتبر را فتح کند. در روزهای حضور در منچستریونایتد، رونالدوی جوان هم تیمی رایان گیگز، اسطوره ولزی شیاطین سرخ بود و در سال 2008 در کنار او فاتح فینال مسکو شد.

در سال های ابتدایی حضور در رئال مادرید، رونالدو در فتح لیگ قهرمانان ناکام مانده بود اما بلافاصله بعد از انتقال گرت بیل ولزی، آنها در کنار یکدیگر و در سال 2014 قهرمان این رقابت ها شدند و این اتفاق سه بار دیگر نیز تکرار شد.

پس رونالدو که علیرغم درخشش در دو دیدار رفت و برگشت برابر آژاکس نتوانست مانع حذف تیمش از لیگ قهرمانان شود، حالا می تواند به فصل بعد امیدوار باشد تا با هم تیمی شدن با یک ستاره ولزی دیگر، برای ششمین بار این تورنمنت را فتح کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها