آنر 20i با دوربین سه‌گانه و نمایشگر وسیع معرفی شد

دقایقی قبل موبایل آنر 20i با نمایشگری وسیع، پیکربندی های سخت افزاری متنوع و به عنوان نخستین عضو از سری ۲۰ این کمپانی رونمایی شد.

آنر 20i با دوربین سه‌گانه و نمایشگر وسیع معرفی شد

آنر 20i از نمایشگر ۶.۲۱ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ بهره می برد که بالای آن را یک بریدگی قطره ای فرا گرفته و ۹۰ درصد از سطح بدنه را به خود اختصاص می دهد.

بدنه این موبایل با ابعاد ۱۵۴.۸ در ۷۳.۸ در ۸ میلی متری ‍۱۶۴ گرم وزن دارد. درون این بدنه نه چندان سنگین چیپست هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ با پردازشگر گرافیکی Mali-G51 در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. ظرفیت باتری هم بسته به مدل انتخابی بین ۳۳۲۰ تا ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت متغیر خواهد بود.


پنل پشتی این موبایل میزبان دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسورهای ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی و حسگر الترا واید ۸ مگاپیکسلی است. یک حسگر منفرد ۳۲ مگاپیکسلی هم نقش دوربین سلفی را ایفا می کند. دوربین اصلی این دستگاه قابلیت عکسبرداری پرتره، بهبود تصاویر ثبت شده در شب و فیلمبرداری اسلوموشن را دارد.

پنل پشتی در ۳ رنگ متفاوت از راه می رسد که شامل مشکی، گرادیان قرمز تا بنفش یا گرادیان آبی تا بنفش است. در این پنل علاوه بر ماژول دوربین یک سنسور اثر انگشت فیزیکی، فلاش LED و نام آنر هم به چشم می خورد.

آنر 20i از فردا و با قیمت های متنوعی عرضه خواهد شد که عبارتند از :

۲۳۹ دلار برای نسخه ۶+۶۴ گیگابایتی یا ۴+۱۲۸ گیگابایتی
۲۸۴ دلار برای نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی
۳۲۸ دلار برای نسخه ۶+۲۵۶ گیگابایتی

منبع: دیجیاتو

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها