آیا حکم بازداشت صدف خادم و مربی ایرانی‌ صادر شده است ؟

مدیر رسانه‌ای صدف خادم، بوکسور ایرانی، می‌گوید که او به دلیل آگاهی از حکم بازداشتش برنامه سفر به ایران را لغو کرده است.

آیا حکم بازداشت صدف خادم و مربی ایرانی‌ صادر شده است ؟

کلارا دلی، به خبرگزاری رویترز گفته است که دریافته‌اند که حکم بازداشت هر دو نفر صادر شده است و بنابراین برنامه سفرشان به ایران را لغو کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این بوکسور ۲۴ ساله تصمیم گرفته که فعلا در این کشور بماند و الان همراه مربی‌اش در شهر پواتیه در غرب فرانسه ساکن است.


صدف خادم روز شنبه ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) در رویان فرانسه با آن شوان، بوکسور فرانسوی مبارزه کرد. این یک مبارزه سه راندی آماتور بود که با پیروزی بوکسور ایرانی تمام شد.

خانم خادم به این ترتیب تبدیل به اولین بوکسور زن ایرانی شد که در یک مسابقه رسمی بوکس شرکت کرده است.


فدراسیون بوکس ایران روز دوشنبه ۲۶ فروردین اعلام کرد که مسئولیت مسابقه صدف خادم در فرانسه بر عهده او و برگزارکنندگان مسابقه است و این فدراسیون هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

مهیار منشی‌پور، قهرمان پیشین بوکس جهان و مربی صدف خادم پیش از این به به بی‌بی‌سی فارسی گفته بود که آن‌ها بدون هیچ مشکلی به ایران سفر خواهند کرد.

منبع: رویترز

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بهار
    0

    ایران یک کشور اسلامی است. او می داند یک مسلمان چگونه باید رفتار کند. حق ندارد هم قانون شکنی کند و برهنه شود و هم به ایران برگردد. با این رفتار همه ایرانیان را مسخره کرده.

  • بهار
    0

    با آمدن به ایران و تاثیر رفتارش روی دیگران، کشور ما را به فساد نکشد. این جزئی نگری و محدودیت و .... برای یک زن نیست. اسلام نگفته زنان ورزش نکنند. و گفته زن ریحانه است یعنی باید زنانه رفتار کند. دلبر و محجوب باشد. هیچ مردی زنی را که مردانه رفتار میکند دوست ندارد. زن باید مایه آرامش مرد باشد و اینچنین زنی نمیتواند آرامشی ایجاد کند. صد افسوس که رفتارهای غرب اینقدر روی جوانان ما اثر میگذارد و صد البته عده ای از روی لجاجت و غرض ورزی پا را در یک کفش کرده و خواهان ورزش مختص آقایان برای خانمها هستند. آیا دوست دارند که همسر خودشان چنین رفتار کند؟؟!! از اصل زندگی و وظایف زنانه دور شده اند. این زن که نمیتواند در خانه بماند و آشپزی کند و سرحال باشد و بچه به دنیا بیاورد. هر مردی بگوید که بگوید چنین زنی هم مورد علاقه آقایان است یا دروغ می گوید یا معنی آرامش را در کنار همسری مهربان نچشیده.

  • عباس بیدختی
    0

    افرین به این شیرزن خدا حافظ ونگهدارش

  • جاویداز شهرکرد
    0

    من فیلم ایشون رادیدم...وحتی لحظه ای ک سرودکشورپخش شدگریه هم کردم...ولی ما درکشوری زندگی میکنیم ک همه چیز زندگی گیمان باید در چهارچوب و قوانین کشورمان باشد.کاربه دستگیری وفدراسیون ندارم .و.معنی زن وزندگی را خانم بهاردرهمین قسمت ب خوبی توضیح دادن ولی درکشورمان خیلی از ورزش های بین المللی ک آقایان انجام میدن خانمهاهم انجام میدن ای کاش خانم خادم هم با پوشش مناسب روی رینگ می‌رفت .اونجوری جذاب تربود.درسته لباسش یا همون پوشش ضعیفش پرچم ایران بودولی با لختی سروبدن وپا.بیشترتوهین کرد..تویه کشوربیگانه سرودکشورت پخش بشه ویه خانم بیادبا پوشش کم پرچم کشورت ومبارزه کندوبگه مبارزه برای من معنی نداره من آمدم تا زمینه ای برای زنان ایرانی فراهم کنم این یعنی به چالش کشیدن 40سالگی انقلاب اسلامی است..من بازم به این کارندارم .هیچ مدالی بین المللی که زن را وادار کندکه ارزش خودش را زیرپا بگذاردبه چوب کبریتی نمی ارزد..اورا باخانم کیمیا علی زاده مقایسه میکنم میکنم..هردو خانم..هردو ایرانی..هردوجوان..هردو بردن ولی اگه خانم علیزاده هیچ مدالی نبرده بود باز ارزشش بیشتر بود...حتی خیلی از بانوان دیگر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها