رونالدو و خداحافظی رسمی با توپ طلای ششم

حذف در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، پایانی غم انگیز برای رونالدو بود و می توان قاطعانه گفت که او به توپ طلای ششم خود نیز نخواهد رسید.

رونالدو و خداحافظی رسمی با توپ طلای ششم

با سری پایین، غمگین و درهم شکسته؛ چهره رونالدو پس از پایان بازی با آژاکس، گویای خیلی مسائل بود.


فوق ستاره پرتغالی پس از سال ها نتوانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. او که با رئال عادت داشت همواره یک پای نیمه نهایی باشد و در 5 سال گذشته 4 بار عنوان قهرمانی را کسب کرده بود، شب گذشته دید که یوونتوس چگونه در خانه به جوانان آژاکس باخت و وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشت.

این حذف به معنای خداحافظی رسمی رونالدو با عناوین فردی سال 2019 به خصوص توپ طلا نیز بود. رونالدویی که با قراردادی 4 ساله، تابستان سال گذشته از رئال راهی یووه شد، فتح ششمین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان و برابری با رکورد اسطوره رئال، " پاکو خنتو" را هدف قرار داده بود. او می دانست که با کسب این عنوان، مسیرش برای دستیابی به توپ طلای ششم نیز هموار خواهد شد؛ اما حالا باید امیدوار باشد که بارسا در نیمه نهایی حذف شود تا بلکه دست مسی نیز از توپ طلا کوتاه بماند.

رونالدو لیگ قهرمانان را با تنها شش گل زده به اتمام رساند، بسیار دورتر از رکورد 17 گل زده در فصل 14-2013. او دیگر به عنوان آقای گلی این رقابت ها نیز دست نخواهد یافت. افتخاری که شش دوره متوالی اخیر به آن رسیده بود. 5 دور به تنهایی و یک دوره، مشترک با مسی و نیمار.

رونالدو که در یک هشتم نهایی با هت تریک خود برابر اتلتیکو، یک تنه یووه را به دور یک چهارم نهایی رسانده بود، حالا باید از خانه تماشاگر مراحل نیمه نهایی و فینال باشد. سرمایه گذاری 112 میلیون یورویی یووه روی او نیز بی نتیجه ماند و حداقل یک سال دیگر باید برای رسیدن به اهداف اصلی خود از پیوستن به باشگاه تورینی صبر کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها