درخواست ورود وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و سپاه به فوتبال؛

دایی: کثیف‌کاری‌ها را پاک کنید!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فردا بازی مهم دیگری داریم.

دایی: کثیف‌کاری‌ها را پاک کنید!

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت:فردا مقابل سپاهان بازی مهم دیگری داریم.

* به فکر جبران باخت بازی رفت مقابل سپاهان هستیم

وی ادامه داد: بازی حساس با سپاهان که جزو بهترین تیم های شهرستانی محسوب می‌شود، بسیار سخت است.این تیم امسال هم با کادر فنی خوب و بازیکنانی که دارد به دنبال قهرمانی است. بازی رفت را بد باختیم و اکنون دنبال جبران هستیم.

* مقابل پرسپولیس خوب نبودیم و باختیم

دایی در مورد عملکرد تیمش مقابل پرسپولیس گفت: مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نداشتیم. اگر خوب عمل می‌کردیم اکنون پیروز شده بودیم. اما ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم و با قدرت بازی‌هایمان را ادامه خواهیم داد و در بازی‌ فردا به فکر سه امتیاز هستیم. مطمئنا هر کاری از دست‌مان برآید مقابل حریفان انجام می‌دهیم.

* بعد از باخت به پرسپولیس یک بچه صحبت می‌کند

وی در مورد صحبت‌های مطرح شده مقابل محمد دایی بعد از بازی با پرسپولیس گفت: من صحبت‌هایم را قبل از بازی هم مطرح کردم و همواره برای برانکو احترام قائل بودم و هیچ وقت از او گلایه نکردم و او را زیر سؤال نبردم. برانکو کار بزرگی کرده است. دو سال پشت سر هم پرسپولیس را قهرمان لیگ کرد و امروز هم مدعی اصلی قهرمانی است. سال قبل هم تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند. کاری که ایشان کرده بسیار بزرگ بوده است و همیشه مورد احترام من بوده و هست.اما متاسفانه شما نگاه کنید بعد از آنکه ما بازی حساس مقابل پرسپولیس را باختیم دو روز بعد زنگ می‌زنند و مصاحبه می‌کنند. ما مقابل پرسپولیس باختیم و با اشتباه بچه گانه هم باختیم ولی در حالت عصبانی مصاحبه می‌کنند و چنین مسائلی پیش می‌آید و بعد از آن هم یک بچه صحبت‌هایی را مطرح کرد.

*

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: فکر نمی‌کنم محمد ما آن تعبیر را به کار برده باشد اما جای دیگر حرف‌هایش اشکال داشته؟ مگر دروغ گفته که گفته یک بازیکن آنها به اندازه کل تیم ما هزینه‌اش است. شاید بیشتر هم باشد. اشکالی هم ندارد. هر چقدر دوست داشته باشد می‌توانند هزینه کنند. همه جای دنیا همین است. اما تیم که طرفدار ندارند و از نظر مالی مشکلات دارند نبرد نابرابری با سایر تیم‌ها دارند که پول و طرفدار دارند. تیمی هم که پول دارد می‌تواند هر چقدر دوست داشت هزینه کند. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها در نیم فصل دوم چنین بازی خوبی را انجام دادند. اما اینکه محمد ما گفته باشد یک بچه هم چنین نتایجی را می‌تواند بگیرد اصلا چنین چیزی نبوده و شاید اصلا چنین تعبیری را به کار نبرده باشد.

دایی با استقبال از ورود نهادهای نظارتی به فوتبال گفت: من نه تنها از کمیته اخلاق بلکه از قوه قضائیه محترم،‌نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه می‌خواهم به مسائلی که در این فوتبال است، ورود کنند من خوشحالم می‌شوم نهادهای نظارتی ورود کنند و نه تنها حساب من بلکه حساب نزدیکانم را رصد کنند و ببینند چه پول‌های و از کجا این پول‌ها به حسابمان ریخته می‌شود. ببینند یک کارمند ساده چطور پول به حساب خنودش و نزدیکانش واریز می‌شود. از خدایم است به این مسائل رسیدگی شود. از کمیته اخلاق می‌خواهم که به همه مسائل ورود کند تا برسند به کسانی که مسائل دیگری را رقم زده‌اند.ببینند چه کسانی در سال 89 مبالغ میلیاردی روغن نباتی در شرکت پیشکسوتان داشتند و چه بحث‌های میلیارد در روغن نباتی وجود داشت و چه دست‌هایی در کار بودو بحث ال ای‌دی‌های آن زمان را ورود کنند. و در مورد بحث بلیت‌های بلیت فروشی و بلیت‌هایی که به شرکت تبلیغات محیطی تحویل می‌شد به کجاها فروخته می‌شد و پولش کجاها رفته است. در بحث بازی‌های خارج از خانه چه بلیت‌های تقلبی که چاپ شد و به فروش رفت.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها