جزئیات دقیق از نحوه افزایش حقوق کارکنان در سال ۱۳۹۸


28 فروردین 1398 - 13:38
5cb6ed053d238_2019-04-17_13-38
بر اساس تصمیم هیئت وزیران، حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مبلغ ۱۵میلیون و ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد.

افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد تعیین شد.

حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۸، ۱۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش می‌یابد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد. حداقل حقوق بازنشستگان به میزان ۱۵ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین شد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران، حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مبلغ ۱۵میلیون و ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cb6ed053d238_2019-04-17_13-38
28 فروردین 1398 - 13:38

افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد تعیین شد.

حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۸، ۱۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش می‌یابد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد. حداقل حقوق بازنشستگان به میزان ۱۵ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین شد.

منبع: فارس

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


728

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
بازنشسته تامین اجتمایی با سی سال سابقه 1 0 پاسخ 1398/1/29 -11:51

والله این مسولین باید خجالت بکشن بااین همه گرونی اینقدر افزایش حقوق یک بازنشسته خیلی کم است منو خانواده ام دو سال گوشت نخوردیم ازخدا می خوام همیشه این مسولین پیش خودوخداوخانواده سرافکنده باشن خجالت نمی کشن با اینهمه نارضایتی حرف از انتخابات هم می زنن

یک بازنشسته 2 0 پاسخ 1398/1/29 -10:50

اقای نوبخت واقعا چطور دلت اومد ۱۸ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه کنی ۵درصد هم زیاده خیلی ولخرجی کردی

علمدار 2 0 پاسخ 1398/1/29 -10:48

اجرای مصوبات مجلس توسط دولت وسازمان برنامه وبودجه لازم الاجراست .جناب نوبخت چون قانون مجلس باب میلش نیست شلوغ بازی درمیاره هی میگه ببینم چی میشه اگر ومگر وبازی با اعدادوارقام میخواد اززیر بار مصوبه مجلس شانه خالی کنه.این آدم که شده همه کاره دولت مسبب اصلی تورم وگرانی وبدبختی حقوق بگیران دولتی است.نوبت ما که میرسه کفگیرش به ته دیگ میخوره.مجلسی ها بایدروی مصوبه خودشان بایستندوکوتاه نیان.ما کارکنان وبازنشسته ها هم بایدفریادخودمان را به طرق مختلف بزنیم ونگذاریم حقمان پایمال شود.لعنت خدا به مسببین فقر وبیکاری وبی خانمانی ملت رنجدیده.

علمدار 2 0 پاسخ 1398/1/29 -10:48

اجرای مصوبات مجلس توسط دولت وسازمان برنامه وبودجه لازم الاجراست .جناب نوبخت چون قانون مجلس باب میلش نیست شلوغ بازی درمیاره هی میگه ببینم چی میشه اگر ومگر وبازی با اعدادوارقام میخواد اززیر بار مصوبه مجلس شانه خالی کنه.این آدم که شده همه کاره دولت مسبب اصلی تورم وگرانی وبدبختی حقوق بگیران دولتی است.نوبت ما که میرسه کفگیرش به ته دیگ میخوره.مجلسی ها بایدروی مصوبه خودشان بایستندوکوتاه نیان.ما کارکنان وبازنشسته ها هم بایدفریادخودمان را به طرق مختلف بزنیم ونگذاریم حقمان پایمال شود.لعنت خدا به مسببین فقر وبیکاری وبی خانمانی ملت رنجدیده.

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/1/29 -10:17

بااین همه تورم‌این مبلغن

مصطفی نوری 3 0 پاسخ 1398/1/29 -00:33

سلام خیلی بیشترازانچه مجلس تصویب کرده هزینه های زندگی افزایش یافته فقط اجاره ماازسال قبل مبلغ یک میلیون وهشتصدهزارتومان اضافه شده ، بیمه دیگرمخارج که سرسام آور است مابااجاره نشینی وسه دخترمحصل ودانشجو ویک پسروعروسم که بیکارهستندباحقوق بازنشته چطورباید ازپس هس هزینه هابربیاییم درحالیکه بدلیل بیماری ناشی ازدوران دفاع مقدس قادربکاردیگرنیزنمیباشم لااقل دولت دیگرازمصوبه نکاهد

کاربر ناشناس 5 1 پاسخ 1398/1/28 -17:43

خسته نباشید

کاربر ناشناس 3 2 پاسخ 1398/1/28 -16:12

واقعا سیر چه می فهمد حال گرسنه را؟

سمانه 14 5 پاسخ 1398/1/28 -16:00

خوب آقان همگی خسته نباشید اول بیست درصد بود بعد شد چهارصد تومن و پنج درصد بعد شد دویست و شصت و یکم تومن و سیزده درصد و الان که شده هیجده درصد خدا قوت و تا اجرایی شدن فکر کنم باید یه درصدی هم بازنشستگان به دولت بدهند !!!!!

کاربر ناشناس 1398/1/28 -16:26

این. دوزدن

کاربر ناشناس 1398/1/28 -16:58

آیا بدن ملت سر شده هر کاری دوست دارید بکنید هر چنددارید همین کار را میکنید

کاربر ناشناس 1398/1/28 -17:55

من پیشنهاد میدم دولت کل حقوق بازنشستگان رو مصادره کنه ولی دیگه این قدر از افزایش حقوق بازنشستگان حرف نزنن بخدا خیلی کنف میشیم.من لیسانس هستم با 49 سال سابقه فقط دو میلیون و صد حقوق می گیرم اونم پیشکشتون

کاربر ناشناس 1398/1/28 -21:18

سلام پارسال که قانون مجلس رعایت که هیچ گوشت وسایرنیازمردم شریف ایرانی هم که گران شد .اینشالله خدا به دادمابازنشتگان برسد. ضمن اینکه مقداری هم که اضافه میشود نصفش برای بیمه و...کسرمیشود.

کدکنی 1398/1/29 -08:25

مگر قانونی که مجلس تصویب میکند میشود توسط دولت نقض شود .مجلس !!!!!!!!!!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
رئیس مجلس برای اقناع نمایندگان رابطانی دارد/ دنبال اصلاح‌طلب‌های ضعیف‌تر که برویم، مظلمه‌اش می‌ماند/ مجلس بعدی یکدست است و اصولگرا/ رابط مشخص رهبری برای ارتباط با سران قوا
پرفسور کردوانی: سیل از مدیریت سد می‌آید نه از خود سد/ تصور نکنیم که این بارندگی‌ها، تابستان بدون خشکسالی در پی دارد
باید از مردم عذرخواهی کنیم / از روزی که دنبال ژن برتر رفتیم، اصلاح‌طلبی هویت خود را از دست داد/  در خبرگان به کسانی رای دادم که دیناری قبولشان نداشتم/ شما که می‌گویید "رضاشاه روحت شاد"، از او چه سراغ دارید؟ چهار تا سد؟
احتمال کودتای آمریکا دانشجویان را به تسخیر سفارت وادار کرد/ دانشجویان براساس درک واقعیت‌ها اقدام کردند/ سازمان‌های بین المللی اذعان دارند که ایران به مذاکره پایبند بوده است
تمام حواشی تماس‌های تلفنی ترامپ؛ از قطع کردن بدون خداحافظی تا شایعه شنود روسها / روش ترامپ در گفتگوی تلفنی چیست و چرا اصرار دارد ایرانی‌ها با او تماس بگیرند؟
رفع حصر شروع شده اما تدریجی است/ تُن صدای رئیس‌جمهور و بردارش شباهتی ندارد/ رئیسی با روحانی، مثل ناطق با خاتمی رفتار کند
آماده ام با ترامپ در مقابل دوربین های تلویزیونی مذاکره کنم