کشف 42 کیلو گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مرکزی و ایرانشهر

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام خبر دستگیری یک توزیع کننده عمده موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان ایرانشهر گفت: از خودروی متهم 42 کیلو و 400 گرم هروئین کشف شد.

کشف 42 کیلو گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مرکزی و ایرانشهر

یوسف سپهوند اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع‌کنندگان حرفه‌ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه کامیون آن را به مقصد استان‌های مرکزی کشور منتقل کند، تحقیق در این زمینه آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس شهرستان ایرانشهر با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت کامیون موصوف را شناسایی کرده و با انجام عملیاتی بهنگام، موفق به توقیف آن در سطح محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان و دستگیری راننده خودرو شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی مرکزی با اشاره به کشف 42 و 400 گرم هروئین در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
سپهوند در پایان با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه‌کنی این بلای خانمانسوز در سطح جامعه باشیم.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها