دایانا یا ویکتوریا؟ اسم فرزند «شاهزاده هری» و «مگان مارکل» چه خواهد بود؟

بهار در بریتانیا فرا رسیده و در آشوبی که بر سر برگزیت ایجاد شده و مهلت دولت این کشور برای تصمیم گرفتن در این مورد به ساعات پایانی خود رسیده است.

دایانا یا ویکتوریا؟ اسم فرزند «شاهزاده هری» و «مگان مارکل» چه خواهد بود؟

هر روز ممکن است که دوک و دوشس ساسکس در بریتانیا برای اولین بار صاحب فرزند شوند. از اکتبر گذشته و زمانی که شاهزاده هری و مگان مارکل اعلام کردند که فرزندشان در بهار ۲۰۱۹ به دنیا خواهد آمد هیجان در مورد جنسیت این نوزاد در اوج خود بوده و هر لحظه نیز بر شدت آن افزوده می شود. اگر چه تاریخ دقیق زایمان مگان مارکل هنوز یک راز باقی مانده، اما گفته می شود که مگان در ماه ژانویه به برخی از نزدیکان خود در یک مهمانی سلطنتی گفته که تاریخ وضع حمل او در انتهای ماه آوریل یا اوایل ماه می (اوایل یا اواسط اردیبهشت) خواهد بود. اکنون که مگان مارکل در سه ماهه سوم بارداری خود قرار دارد گمانه زنی ها در مورد جنسیت و نام فرزند او به اوج حساسیت خود رسیده است.

چرا نام شاهزاده بعدی مهم است؟

مانند هر پدر و مادر دیگری، مگان و هری نیز بدون شک مدت هاست که به نام های مختلف فکر کرده و شاید هم تاکنون بر سر اسم یا اسامی نهایی به توافق رسیده باشند. هیچ قانون سلطنتی برای محدودیت نام گذاری نوزادان خانواده سلطنتی وجود ندارد اما اعضای جدید خانواده معمولاً به احترام افراد درگذشته خانواده و نیاکانشان نامگذاری می شوند. بسیاری بر این باورند که نام های دایانا (نام مادر شاهزاده هری) و ویکتوریا (مادربزرگ ارشد شاهزاده هری) محتمل ترین اسامی برای نوزاد دختر بوده و نام های آرتور ادوارد نیز پرطرفدارترین اسامی در میان فرزندان مذکر خانواده سلطنتی بریتانیا بوده اند و البته فیلیپ که پدربزرگ هری است.

وندی بازبری اسکات، سخنگوی کمپانی آموزش رفتاری Debrett در این باره می گوید: «به احتمال فراوان آن ها در اسم میانی فرزند ادای احترامی به پدران و مادران خود خود خواهند داشت. اگر فرزند دختر باشد، الیزابت یک اسم محبوب برای اسم میانی بوده و بسیار دوست داشتنی است اگر اسم مادر دوشس برای اسم میانی انتخاب شود. برای فرزند پسر نیز اسامی آرتور، جورج، آلبرت، دیویید و چارلز محبوب ترین ها در میان اعضای ارشد خاندان سلطنتی هستند». همچنین انتظار داریم که بچه ساسکس (بچه شاهزاده هری و مگان مارکل) چندین نام دیگر نیز داشته باشد. ملکه الیزابت دوم ۴ نام برای هر یک از ۴ فرزندش در نظر گرفت. برای مثال اسم کامل پرنس چارلز که ولیعهد او به شمار می آید، چارلز فیلیپ آرتور جورج است. در این بین، اسم کامل شاهزاده هری نیز هنری چارلز آلبرت دیوید است. ویلیام، برادر هری، نیز که عنوان دوک کمبریج را دارد این سنت را با انتخاب اسامی مختلف برای سه فرزندش ادامه داده است.

منبع: روزیاتو

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها