آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۸ فروردین) +جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۲۸ فروردین ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۲۸ فروردین) +جدول

تبلت‌ها نسخه بزرگ‌تر تلفن‌های هوشمند هستند که کاربرد‌های فراوانی دارند، ویژگی اصلی این محصولات صفحه نمایش بزرگ آن‌ها است که در خواندن مطالب مختلف، دیدن عکس و فیلم و انجام بازی‌های ویدئویی تاثیر بسزایی دارند. با تولید قلم مخصوص تبلت، ویژگی طراحی نیز به این دسته از محصولات اضافه شد. چند سالی است که تبلت‌ها مجهز به صفحه کلید نیز شده‌اند و با بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی، مانند یک لپ‌تاپ جمع و جور برای انجام انواع و اقسام کار‌های سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۸ فروردین ۹۸ نگاهی بیاندازیم. بازار فروش تبلت در هفته گذشته با کاهش قیمت‌ها تا سقف ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان همراه بود.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**


شرکت مایکروسافت
می‌توان گفت شرکت مایکروسافت با تولید تبلت‌های ترکیبی سرفیس (همراه با صفحه کلید) تحولی بزرگ به بازار تبلت‌ها داد. محصولات سرفیس با سخت افزار با قدرت و طراحی زیبا، از ابتدا با استقبال زیادی مواجه شدند. شاید تنها ویژگی منفی این مدل‌ها قیمت بالا آن باشد که تهیه آن را سخت می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت لنوو
تولید مدل‌های متنوع رمز موفقیت لنوو است، در حال حاضر این شرکت با تولید مدل‌هایی مانند یوگا بوک و آیدیاپد میکس به دنبال عرضه نسخه‌های ارزان قیمت‌تر تبلت‌های ترکیبی در بازار است، از طرفی دیگر مدل‌های این شرکت برای کاربران معمولی تبلت‌ها طراحی شده و فروش خوبی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت سامسونگ
شرکت کره‌ای سامسونگ در بازار تبلت‌ها نیز حضور فعالی دارد و از برند‌های مطرح این حوزه به شمار می‌آید، مدل سری گلکسی تب این شرکت در حال حاضر در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و به واسطه فروش خوب در اکثر فروشگاه‌ها با تخفیفات خوبی به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ایسوس
ایسوس نامی مورد اعتماد در حوزه تولید تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آید. تولیدات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردارند و جزو محصولات پرفروش بازار نیز محصوب می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های مختلف سری زن‌پد این شرکت در بازار یافت می‌شود و خریداران می‌توانند بر حسب نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اپل
علاوه بر آن که تولیدات شرکت اپل طرفداران مخصوص به خود را دارد، مدل‌های متنوع آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو در بازه سخت افزاری و قیمتی بالا به محبوبیت این مدل‌ها کمک زیادی کرده است. در بازار ایران نیز شاهد حضور خوب تبلت‌های این برند هستیم. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ایسر
شرکت ایسر از سال ۲۰۱۰ ساخت تبلت‌های خود را آغاز کرده است. این شرکت با تولید سری Iconia در مدل‌های زیاد و تنوع مناسب توانسته نام خود را به عنوان یک تولید کننده با کیفیت در بازار تبلت‌ها معرفی کند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت هوآوی
این روز‌ها تنها تبلت‌های هوآوی موجود در بازار ایران به سری مدیاپد ختم می‌شود. مدل‌های این سری در دسته تبلت‌های پایین رده قرار می‌گیرد، این سری با بهره‌گیری از سخت افزار پایین‌رده و قیمت ارزان، طرفداران مخصوص به خود را در بازار تبلت‌ها دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها