واریز حقوق بازنشستگان با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی/احکام سال جدید برای افزایش حقوق اعمال نشد

حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری به حساب‌شان واریز شد، اما افزایش احکام سال جدید به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برایشان محقق نشد.

واریز حقوق بازنشستگان با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی/احکام سال جدید برای افزایش حقوق اعمال نشد

شب گذشته حقوق بازنشستگان کشوری به حساب‌شان واریز شد، اما متأسفانه علی‌رغم احتساب تورم سال ۹۸ و احکام سال جدید برای افزایش حقوق، حقوق این افراد افزایشی نداشته است.

بر همین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری تصمیم گرفته افزایش حقوق این افراد را خودش بپردازد و از منابع مالی خود تأمین کند.

یک میلیون و ۴۲۱ هزار بازنشسته کشوری حقوق‌بگیر این صندوق هستند و صندوق بازنشستگی تصمیم گرفته امروز ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق در سال جدید را به صورت علی‌الحساب به حساب‌شان واریز کند.

این افزایش ۴۰۰ هزار تومانی فقط به صورت علی‌الحساب و برای حقوق فروردین ماه خواهد بود و برای ماه آینده برنامه‌ریزی نشده است.

منبع: فارس

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مردم
    0

    این هم از تدبیر اقای حاج بابایی

  • ناشناس
    0

    با سلام با توجه به تورم موجود که قیمتها روز به روز تغییر میکنه انگار مملکت وله این مملکت داری رو بچه منهم بلده یه جا بشینه وحقوق آنچنانی بگیره ودر بهترین جا هم خودش وخانواده اش زندگی کنه واز تمام تسهیلات مملکت هم استفاده کنه ودزدی هم بیداد میکنه دیگه خلاصه نوشتم موضوع از این چیزها هم گذشته

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چی بگیم وضع انقدر خرابه که دیگه از حرف گذشته همه در فشار زندگی فقط خدا به این مردم بدبخت رحم بکنه حقمونه از ماست که بر ماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها