برایتون با جهانبخش به منطقه سقوط نزدیک شد

شکست خانگی مقابل رقیب اصلی در راه بقا در لیگ جزیره آژیر قرمز را برای مرغ های دریایی و ستاره ایرانی به صدا در آورد.

برایتون با جهانبخش به منطقه سقوط نزدیک شد

حضور 70 دقیقه ای علیرضا جهانبخش در ترکیب برایتون هم مانع ادامه ناکامی های این تیم نشد تا شکست 2-0 مقابل کاردیف آن هم در آمکس استادیوم زنگ خطر را برای این تیم و ستاره هایش به صدا در آورد. بعد از تراژدی سنگین باخت 5-0 مقابل بورنموث طرفداران برایتون امیدوار بودند این تیم بتواند از سد کاردیف بگذرد تا به منطقه امن برسد اما این اتفاق رخ نداد تا تیم محبوب آنها در فاصله دو امتیازی منطقه سقوط بایستد.
نکته ترسناک تر برای برایتونی ها قرعه پنج بازی پایانی فصل است که یک ماه پراضطراب را پیش رو آنها قرار می دهد. جهانبخش و هم تیمی هایش در این پنج هفته باید در ابتدا به مصاف ساوتهمپتون بروند، جدالی که نتیجه آن با توجه به همسایه بودن در جدول شش امتیازی تلقی می شود. رویارویی با نیوکسل، آرسنال، منچسترسیتی و ولوورهمپتون در سایر بازی ها نیز بر سختی های این قرعه خواهد ابزود.
برایتون در دو هفته پایانی لیگ جزیره باید به مصاف من سیتی برود که با لیورپول در کورس قهرمانی رقابت شدیدی دارد همین طور آرسنال که در راه ایستادن در رده چهارم و کسب جواز چمپیونزلیگ با چلسی، من یونایتد و ... رقابت دارد و اصلا دنبال از دست دادن امتیاز نخواهد بود. با این شرایط می توان از حالا گفت کریس هیتن و بازیکنانش چه روزهای ترسناکی در هفته های پایانی جزیره پیش رو دارند.
نزدیک شدن به منطقه سقوط آن هم با صرف هزینه ای بالغ بر 110 میلیون پوند در تابستان گذشته که 17 میلیون پوند آن برای علیرضا جهانبخش بود قطعا عملکرد خوبی برای کریس هیتن ایرلندی نخواهد بود به خصوص که هواداران این تیم انتظار داشتند با این هزینه ها بتوانند فصل را در نیمه بالایی جدول به پایان برسانند نه این که ترس و اضطراب از سقوط به چمپیون شیب آنها را آزار بدهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها