دومین کاروان کمک‌های مردمی شمال تهران به خوزستان اعزام شد

شهردار منطقه یک تهران گفت: دومین کاروان کمک‌های مردمی شمال تهران به خوزستان اعزام شد.

دومین کاروان کمک‌های مردمی شمال تهران به خوزستان اعزام شد

سید حمید موسوی صبح چهارشنبه با اعلام اعزام خبر دومین کاروان کمک‌های مردمی شمال تهران به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف همدردی وکمک رسانی به مردم شریف خطه خوزستان، پویش «باران محبت» در منطقه یک تهران، دومین کاروان کمک‌های مردمی شامل ۸ کامیون حاوی اقلام مختلف مصرفی (خوراکی، بهداشتی و پوششی) را به استان سیل زده خوزستان، بدرقه و اعزام کرد.

موسوی در ادامه بیان داشت: شهرداری منطقه یک تهران پویش «باران محبت» را با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی، خیرین محلی و همکاران شاغل در این منطقه راه اندازی کرد ه است تا پیرو مسئولیت خود در همدردی و کمک رسانی به مردم شریف خطه خوزستان که در سیلاب اخیر متحمل شرایط سخت و دشواری شده‌اند و همچنین به تبعیت از دستور شهردار تهران که طرح «تهران کنار خوزستان» را در این زمینه مطرح کردند سهمی را ایفا کند.

موسوی خاطر نشان ساخت: کمک‌ها به صورت مرحله‌ای به معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران _ریاست ستاد کمک رسانی شهرداری تهران _تحویل داده می‌شود تا در قالب کاروان کمک‌های اهدایی به خوزستان اعزام شود که امروز دومین کاروان کمک ارسال و اعزام شد.

شهردار منطقه یک تهران گفت: در هفته قبل نیز تعدادی از نیروهای امدادی از «پویش باران محبت» با هماهنگی مدیریت طرح در خوزستان و شهرداری تهران به جنوب کشور اعزام شدند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها