فال روزانه چهارشنبه 28 فروردین 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه 28 فروردین 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما از نعمت داشتن ویژگی هیا مثبت متعددی برخوردار هستید و شخصی دارای اعماد به نفس، مصمم و با اراده، سخاوتمند، شوخ طبع، با صداقت، متواضع و مثبت اندیش هستید. شما از بحث کردن و دعوا با آدم های نادان خودداری می کنید و این نشان دهنده ی خرد شماست. با این همه شما باید دست از خودخواهی و تکبر بردارید. از لحاظ سلامتی امسال نسبت به سال گذشته برای شما سال بهتری خواهد بود، اما وضعیت سلامتی یکی از اعضای خانواده تان ممکن است باعث ناراحتی و نگرانی شما شود و هزینه های پیش بینی نشده ای را به شما تحمیل کند. از لحاظ مادی شما قادر خواهید بود وضعیت اقتصادی خود را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشید، اما خرج های غیر ضروری و خرید اشیای لوکس و گران قیمت به شما فرصتی برای پس انداز کردن نخواهد داد. اگر می خواهید سرمایه گذاری پربازدهی داشته باشید بهتر است پولتان را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. اشتیاق و انرژی فوق العاده ای که شما در محل کارتان از خود نشان می دهید شما را در زمینه ی حرفه ای به شخصی منحصر بفرد تبدیل خواهد کرد که رقابت با او اصلا راحت نخواهد بود. اگر می خواهید موقعیت خود را در محل کارتان تثبیت کنید باید به فکر راهی برای رسیدن به مقام های مدیریتی باشید. فشارهای کاری امسال به شما این اجازه را نخواهند داد که به اندازه ی کافی با عشقتان وقت بگذارید، حالا که کمیت را قربانی کارتان کرده اید کیفیت را بالا ببرید! بهترین ماه های سال خرداد، شهریور، آبان و بهمن خواهند بود.

فروردین

امروز برقراری تعادل بین مسائل کاری و امور شخصی کار ساده ای نخواهد بود.مسئولیت های کاری ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و این دغدغه ی فکری به درجه ای رسیده است که با زندگی شخصی و مسائل خانوادگیتان تداخل پیدا کرده است. این وضعیت ممکن است برخی چالش ها و تنش های درونی را برای شما به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی عاقلانه ترین کار این است که کارهایتان را اولویت بندی کرده و بر اساس اهمیت کارها پیش بروید، شاید یک طرف ترازو سنگین تر شود، اما حداقل خیالتان راحت است که آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار بوده انجام شده است.

اردیبهشت

امروز ممکن است موضوعی باعث ناراحتی شما شود، دلیل این ناراحتی هر چه که باشد نباید اجازه بدهید روزتان را خراب کرده و افسرده تان کند. شاید این ناراحتی به خاطر دریافت یک تماس تلفنی باشد که خبرهای ناخوشایندی را برایتان به همراه دارد، شاید هم کسی که با شما قرار داشته در آخرین لحظه خبر بدهد که نمی تواند سر قرار حاضر شود یا دوستی دعوت شما را برای شرکت در یک مهمانی دوستانه رد کند. این اتفاق ها برای همه می افتند و هیچ قصد و غرضی هم در کار نیست. پس ناراحت نشوید و سعی کنید سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم نگه دارید.

خرداد

شما امروز نگران وضعیت مادی خود هستید و احساس می کنید در مضیقه قرار گرفته اید و نمی توانید آن طوری که خودتان دلتان می خواهد خرج کنید. اگر قرار بوده پولی به دستتان برسد اما آن را در موعد مقرر دریافت نکرده اید، این موضوع باعث خواهد شد نگرانی تان بیشتر هم بشود. شاید این پول حالا حالاها به دستتان نرسد، پس بهتر است وضعیت خود را مورد بررسی قرار داده و برای کم کردن استرس هایی که به شما وارد می شود در بودجه بندی خود تجدید نظر کنید. با این کار می توانید وقتی پول هایتان را دریافت کردید مبلغی از آن را برای خودتان پس انداز کنید.

تیر

امروز اتفاقی غیر منتظره بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله انداخته است. تردید و نگرانی در مورد وضعیتی که پیش آمده و نقشی که طرف مقابلتان در آن داشته است ذهن شما را به شدت به خود درگیر خواهد کرد و نگرانی در مورد اینکه چه انگیزه ای در کار بوده است حتی یک لحظه هم راحتتان نخواهد گذاشت. اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید بهتر است به جای سکوت و سناریو بافتن در ذهن خودتان با طرف مقابل خیلی رک و صریح صحبت کنید. اگر حتی برای مدتی کوتاه به این تردیدها اجازه بدهید که ادامه پیدا کنند رابطه ی خود را به طور جدی به خطر خواهید انداخت.

مرداد

امروز شما کمی گلو درد و علائم سرماخوردگی را دارید. این شرایط توانایی کار کردن شما را تحت تأثیر قرار داده است، اما از آنجایی که شما شخص فعالی هستید ترجیح می دهید با این وضعیت مبارزه کرده و مثل همیشه کار کنید. شما از اینکه وضعیت سلامتی تان کارتان را تحت تأثیر قرار دهد بیزار هستید، اما اگر استراحت نکنید و به خودتان فشار بیاورید تنها نتیجه ای که به دست خواهید آورد بدتر شدن حالتان و عقب ماندن از برنامه های کاریتان خواهد بود. اگر نمی توانید در خانه بمانید حداقل سعی کنید کمتر از حالت عادی کار کنید و خودتان را زیاد به آب و آتش نزنید.

شهریور

امروز سعی کنید به هر نحوی که می توانید در برنامه تان جایی را برای وقت گذراندن با عشقتان خالی کنید. کسی که دوست دارید احساس می کند که شما به اندازه ی خانواده و دوستانتان با او وقت نمی گذرانید و راستش را بخواهید کمی به آنها حسادت می کند. شاید شما این اواخر به مهمانی های خانوادگی و جمع های دوستانه ی زیادی دعوت شده باشید که او در آنها حضور نداشته است، پس امروز هر دعوت و پیشنهادی را رد کنید و فقط با او باشید. کمی وقت گذراندن با هم باعث خواهد شد کوتاهی های این مدت جبران شوند و اوضاع به حالت عادی بازگردد.

مهر

شما دوست دارید که امروز را مرخصی گرفته و از مسئولیت ها و وظایف خسته کننده ای که به عهده دارید فاصله بگیرید تا بتوانید به کارها و پروژه های نیمه تمام شخصیتان که با عشق و علاقه انجامشان می دهید رسیدگی کنید. احتمال اینکه چنین فرصتی برایتان فراهم شود بسیار کم است و فکر کارهایی که در محل کارتان در انتظارتان هستند شما را راحت نخواهد گذاشت و اجازه نمی دهد با آرامش خاطر روی کاری که در دست انجام دارید تمرکز کنید. این وضعیت و برخی درگیری های خانوادگی ممکن است موجب ناراحتی شما شوند، اما با کمی تمرکز می تواند از پس همه ی این مشکلات بربیایید.

آبان

امروز ذهن شما به شدت درگیر شده است و به فکر دوستان و برخی از اعضای خانواده تان هستید که در شهرها و یا کشورهای دیگر زندگی می کنند. شما دچار احساسات نوستالژیک شده اید و فکر کردن به گذشته های دوردست کمی غمگینتان کرده است. برای رهایی از این احساسات با افراد مورد نظرتان تماس بگیرید و در مورد وضعیت فعلی آنها و خاطرات خوبی که با هم دارید صحبت کنید. اگر امکان اینکه با بعضی از آنها صحبت کنید وجود ندارد شاید بتوانید با سر زدن به آلبوم عکس هایتان بار دیگر به این شخص احساس نزدیکی کنید و از این احساسات رها شوید.

آذر

امروز مسائل مالی شما با پیچیدگی هایی مواجه شده اند. شاید پول هایی که قرار بوده به دستتان برسند با تأخیرهایی مواجه شده باشند و وضعیت حساب های بانکیتان شما را دچار سردرگمی کرده باشد. پی بردن به دلیل این شرایط ممکن است کمی سخت و پیچیده باشد، اما غیر ممکن نخواهد بود. اگر خودتان از پس پیدا کردن یک راه حل منطقی برای شرایطی که به وجود آمده است برنیامدید سعی کنید از یک نفر که از مسائل مالی بیشتر سر درمی آورد کمک بگیرید. امروز برای صحبت کردن با شخصی که دوست دارید وقت بگذارید او حرف های مهمی برای گفتن به شما دارد.

دی

امروز شما به محبت و توجه نیاز دارید. مشکلاتی که با دوستان و یا عشقتان داشته اید باعث شده اند احساس کنید که دوستتان ندارند و از لحاظ عاطفی احساس امنیت نداشته باشید. شما قضیه را خیلی جدی تر از آن چیزی گرفته اید که دیگران فکر می کنند و به احتمال زیاد اوضاع آنقدرها که شما فکر می کنید بغرنج نیست. شاید یک سوء تفاهم باعث به وجود آمدن این شرایط شده باشد، پس پیش از هر قضاوتی بهتر است سعی کنید به اصل ماجرا پی ببرید. اگر فکر می کنید لازم است عذرخواهی کنید دست از غرور و تکبر برداشته و برای رفع مشکلات پیشقدم شوید.

بهمن

امروز شما کمی احساس ناراحتی و افسردگی می کنید. شاید حتی کمی حالت سرماخوردگی و سرف و گلو درد هم داشته باشید. اگر احساس مریضی کردید بهتر است هر چه سریعتر به پزشکتان مراجعه کنید و تا حالتان از این بدتر نشده است برای مبارزه با این وضعیت اقدام کنید. در غیر این صورت حالتان بدون شک بدتر خواهد شد و نمی توانید به برنامه هایی که برای امروز و فردایتان داشته اید برسید. شاید قراری که با عشقتان داشته اید به دلیلی غیر قابل پیش بینی کنسل شود، اما نباید او را به خاطر این شرایط مقصر بدانید زیرا کنترل اوضاع از دست او خارج است.

اسفند

امروز شما به خاطر دوری از یک دوست صمیمی و یا شخصی که دوست دارید با احساس تنهایی و عدم امنیت عاطفی دست به گریبان شده اید. شما به این فکر افتاده اید که مبادا این شخص دیگر شما را دوست نداشته باشد و یا برای او اهمیتی نداشته باشید. به جای اینکه خودتان را در دنیای این افکار بیهوده غرق کنید بهتر است با این شخص تماس بگیرید و صحبت کنید. به احتمال زیاد به این واقعیت پی خواهید برد که اوضاع مثل سابق است و هیچ خطری رابطه تان را تهدید نمی کند. چرا سعی می کنید گره ای را که می شود با دست باز کرد را با دندان باز کنید؟!

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها