انهدام باند توزیع دلارهای تقلبی در شاهین شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از دستگیری اعضای باند 4 نفره توزیع دلارهای تقلبی و کشف 274 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی از آنان خبر داد.

انهدام باند توزیع دلارهای تقلبی در شاهین شهر

حسین بساطی اظهار داشت: در پی شکایت متصدی یک مغازه طلافروشی مبنی بر کلاه‌برداری از وی، موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، فردی ناشناس در ازای خرید زیورآلات، تعداد 7 قطعه اسکناس 100 دلاری ارائه کرد که هنگام فروش آن‌ها متوجه تقلبی بودن اسکناس‌ها شدم.

وی اضافه کرد: بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری فرد کلاه‌بردار در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی در کمترین زمان ممکن متهم دستگیر و تمامی زیورآلاتی که با این روش کلاه‌برداری شده بود به شاکی مسترد شد.

بساطی، عنوان کرد: با اعترافات متهم 3 همدست وی نیز طی عملیاتی جداگانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازرسی از داخل منزل آن‌ها تعداد 274 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و تمامی متهمان بازداشت‌شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها