معرفی فولکس‌واگن I.D رومز، شوکی بزرگ برای انتظارات +عکس

فولکس‌واگن در نمایشگاه خودرویی شانگ‌های، از جدیدترین محصول خانوادی I.D (آی0دی) خود رونمایی خواهد کرد.

معرفی فولکس‌واگن I.D رومز، شوکی بزرگ برای انتظارات +عکس

به گزارش خبر فوری ، این محصول جدید "آی.دی رومز" I.D. Roomzz نام داشته و با سه ردیف صندلی ارائه می‌شود. همان طور که از نامش پیداست، یکی از محصولات خودروساز بزرگ آلمان برای ورود به دوره الکتریکی‌ها محسوب می‌شود و آلایندگی صفر دارد. خودرو روی همان پلت‌فرم معروف MEB ساخته می‌شود و رسما یک شاسی‌بلند هوشمند است. خودرو از مدل "آی.دی کراس" بزرگتر از آب درآمده و طراحی شکیل و جالبی دارد.

هر دو محور جلو و عقب این خودرو از یک محرک الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع حدود 302 اسب‌بخار توان دارد. این ترکیب با ویژگی 4Motion فولکس‌واگن فعالیت کرده و به حرکت خود ادامه می‌دهد. خودرو با این موتورهای الکتریکی برای رسیدن به شتاب صفر تا 100 کیلومتر 6.6 ثانیه زمان نیاز داشته و با بیشینه سرعت 180 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

براساس استاندارد WLTP یا "روش استاندارد تست خودروهای سبک در سراسر جهان" فولکس‌واگن آی.دی رومز با باتری 82 کیلووات‌ساعتی خود قدرت طی مسافت 450 کیلومتری را برای خودرو رقم می‌زند.

کابین خودرو نیز جذاب طراحی شده است. در این فضا سه ردیف صندلی با چیدماتی متفاوت راحتی و لوکس بودن را القا می‌کنند. اما شاید هیچ گزینه‌ای مانند صفحه نمایش بزرگ و دیجیتالی خودرو مدرن و جدید به نظر نرسد. روی فرمان نیز شاهد یک صفحه نمایش شناور هستیم.

خودرو هوشمند است و قدرت خودرانی دارد. نسخه تولیدی سه خودروی آی.دی کراس، آی.دی رومز و آی.دی کامپکت در سال 2020 معرفی شده برای داشتن مدل تولیدی"ویژن" این خانواده باید تا سال 2022 صبر کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها