فرار دو ستاره میلان از خطر محرومیت

دو بازیکن تیم فوتبال میلان که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمالی مجازات‌ شدن‌شان به خاطر تمسخر پیراهن بازیکن لاتزیو صورت گرفته بود، تبرئه شدند.

فرار دو ستاره میلان از خطر محرومیت

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا از مجازات تیموئه باکایوکو و فرانک کسیه به خاطر گرفتن ژست‌های عجیب با پیراهن فرانچسکو آچربی بازیکن لاتزیو در پایان مصاف شنبه شب دو تیم در ورزشگاه سن‌سیرو خودداری کرد.

در پایان این بازی که با درگیری‌های فیزیکی هم میان بازیکنان دو تیم همراه بود، باکایوکو پس از معاوضه پیراهنش با آچربی، در کنار هم‌تیمی‌‌اش فرانک کسیه ژست‌های ظاهراً تمسخر‌‌آخیر با پیراهن بازیکن حریف گرفت که او را ناراحت کرد. اگرچه هر دو بازیکن و نیز جنارو گتوزو سرمربی میلان بابت این رفتار از آچربی عذرخواهی کردند اما باز هم گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال مجازات آنها شنیده می شد.

امروز اما اعلام شد که این دو بازیکن به خاطر این حرکت‌شان جریمه نخواهد شد. کسیه یکی از 6 بازیکنی که در درگیری پایان بازی نقش داشت اما به خاطر این اتفاق 10 هزار یورو جریمه شد. آندره‌آ برتالوچی، متئو موساکیو، لوئیز فلیپه و پاتریچ هم دیگر بازیکنان میلان هستند شامل این جریمه شده‌اند.

در همین حال لوکاس لیوا، هافبک برزیلی تیم فوتبال لاتزیو هم با وجود تکذیب خبر توهین وی به مدیر رسانه‌‌ای معلول تیم فوتبال میلان، 10 هزار یورو جریمه شده است. گفته می‌شود که او در پایان بازی حین رفتن به سمت رختکن تیم با کارمن باشگاه میلان درگیری لفظی پیدا کرده است،

باشگاه میلان نیز به خاطر آنکه یکی از هوادارانش به سمت سیمونه اینزاگی سرمربی لاتزیو آب دهن پرتاب کرد، 10 هزار یورو جریمه شده است. خود سیمئونه نیز به خاطر توهین کردن به جانلوکا روکی، داور مسابقه پس از اخراج شدن و فرستاده شدنش به سکوها توسط او، 10 هزار یورو جریمه نقدی شده است.

در نهایت ایگلی تاره، مدیر ورزشی باشگاه لاتزیو نیز به خاطر گفتن این جمله که او و همکارانش می‌دانستند اتفاقات جنجالی بازی‌شان مقابل میلان رخ می‌دهد، تا پایان ماه آوریل از همراهی تیمش محروم شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها