هیتن: جهانبخش باید آرامش خود را حفظ کند

امشب در یکی از دیدارهای معوقه لیگ برتر جزیره برایتون با در اختیار داشتن ستاره ایرانی به مصاف رقیب خود می رود تا از مخمصه سقوط نجات پیدا کند.

هیتن: جهانبخش باید آرامش خود را حفظ کند

شکست های متوالی برایتون با تحقیر اوایل هفته برابر بورنموث ادامه پیدا کرد تا در روزی که علیرضا جهانبخش روی نیمکت نشسته بود مرغ های دریایی آلبیون با 5 گل در آمکس استادیوم ببازنند و بدترین جایگاه در طول فصل را به خود اختصاص بدهند. ایستادن در جایگاه هفدهم جدول و اختلاف 5 امتیازی با منطقه سقوط باعث شد تا جدال معوقه امشب با کاردیف رقیب اصلی آنها در بقا مورد توجه رسانه های جزیره قرار بگیرد.


سایت telegraph در گزارشی پیرامون بازی امشب برایتون با کاردیف مدعی شد هزینه های سرسام آور تابستانی هم نتوانست مانع کامیابی این تیم و طرفدارانش شود تا جایی که امشب در آمکس استادیوم بیش از 30 هزار تماشاگر باید 90 دقیقه پرالتهاب را مقابل یکی از رقبای اصلی خود در مسیر بقا را تجربه کنند. این سایت معتبر با اشاره به بحران هایی که کریس هیتن در اردوی تیمش دارد به بررسی دلایل افت فاحش برایتون پرداخت و صحبت های مربی ایرلندی را پوشش داد.


هیتن در دفاع از شاگردانی که این روزها با انتقادات زیادی مواجه هستند از جمله گلن مورای 35 ساله که 9 هفته از آخرین گلزنی او برای برایتون می گذرد همین طور خریدهای جدید، گفت:« مشکلات زیادی داشتیم. از همه مهم تر بحران هایی بود که با مصدومیت های گاه و بیگاه ستاره های کلیدی یقه ما را گرفت. از آسیب دیدگی نفراتی همچون ازکوئیدرو، جهانبخش، بیسوما و ... که لطمات زیادی به تیم زد».


امشب با محرومیتی که نصیب نوکارت فرانسوی با دریافت کارت قرمز شده است بار دیگر همه نگاه ها در پست وینگر به ستاره 17 میلیون پوندی از ایران برمی گردد، جایی که علیرضا جهانبخش این فرصت را دارد با ارسال پاس گل یا گلزنی از زیر بار فشارهای کاذب رهایی یافته و فرشته نجات برایتونی ها لقب بگیرد.


هیتن در قبال بازیکن مورد علاقه ایرانی گفت:« این مهم است که جهانبخش و همه بازیکنان دیگر در این لحظات دشوار و تعیین کننده آرامش خود را حفظ کنند. ما به یک همبستگی و برنامه ویژه نیاز داریم و مهم ترین نکته اینجاست به هیچ عنوان نباید از نکته ای ناامید شویم».

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها