یوونتوس با چه آرایشی مقابل آژاکس قرار می گیرد؟

یوونتوس که در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه آژاکس به تساوی 1-1 دست یافته مصمم است امروز در تورین با کسب پیروزی صعودش به نیمه‌نهایی را جشن بگیرد.

یوونتوس با چه آرایشی مقابل آژاکس قرار می گیرد؟

یوونتوس امشب در تورین در حالی به مصاف آژاکس می‌رود که در بازی رفت در شهر آمستردام با این تیم به تساوی 1-1 دست یافته و حتی با یک تساوی بدون گل هم به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد. اما شاگردان مکس آلگری مصمم هستند با پیروزی بر آژاکس و با اقتدار به مرحله بعدی صعود کرده و به دیگر رقبای خود هشدار دهند که عزم‌شان برای قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال جدی است. پیش‌بینی می‌شود یووه در این بازی با آرایش 4-3-3 به میدان برود.

یوونتوس در حالی قدم به بازی با آژاکس می‌گذارد که در آخرین بازی خود در کمال شگفتی در مقابل اسپال 2-1 شکست خورده، آن هم در بازی‌ای که تنها کسب یک امتیاز از آن برای قطعی کردن قهرمانی بیانکونری در سری آ کافی بود.

یوونتوس در درون دروازه از وویچک شزنی استفاده خواهد کرد و خط دفاعی چهار نفره این تیم از ژائو کانسلو، دانیله روگانی، لئوناردو بونوچی و الکس ساندرو تشکیل خواهد شد. بونوچی و روگانی در مرکز این خط دفاع چهار نفره بازی خواهند کرد و ساندرو در سمت چپ و کانسلو در سمت راست به میدان خواهند رفت.

انتظار می‌رود امره جان به عنوان هافبک دفاعی جلوتر از خط دفاعی بازی کرده و نقش رهبری هافبک یووه را به عهده داشته باشد. امره جان دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی در کنار آلگری در مقابل خبرنگاران نشسته بود.

میرالم پیانیچ و بلیز ماتوئیدی در دو طرف امره جان قرار خواهند گرفت و پائولو دیبالا و فدریوکو برناردسکی در کنار خط به عنوان وینگر ایفای نقش خواهند کرد.

به نظر می‌رسد رونالدو در این بازی در مرکز خط حمله و جلوتر از دیبالا و برناردسکی به کار گرفته شود و امید اصلی گلزنی یووه به او باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها