کوتینیو به PSG می‌رود نه یونایتد

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شد منچستریونایتد از جذب فیلیپ کوتینیو، ستاره ناراضی بارسلونا منصرف شده و حالا پاری سن ژرمن، مشتری اصلی این ستاره برزیلی است.

کوتینیو به PSG می‌رود نه یونایتد

اینکه فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا از شرایط خود در این تیم ناراضی است و قصد دارد در فصل تابستان، شهر بارسلونا را به مقصد باشگاهی دیگر ترک کند بر کسی پوشیده نیست. کوتینیو که فصل گذشته در لیورپول یکی از مهره‌های درخشان این تیم بود از ژانویه 2018 به بارسلونا پیوست ولی در این تیم هرگز نتوانست به اندازه روزهای درخشان خود در لیورپول موفق باشد.

به خاطر وضعیت نه چندان مساعد کوتینیو در بارسلونا و فاش شدن نارضایتی او از حضورش در این باشگاه، در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی او از غول کاتالان در پایان فصل منتشر شده بود.

در هفته‌های اخیر اما منچستریونایتد به عنوان مقصد اصلی کوتینیو مطرح شده بود و رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند کوتینیو که دلش برای بازی در لیگ برتر تنگ شده تصمیم گرفته به درخواست مدیران یونایتد پاسخ مثبت داده و فصل بعد با پیراهن شیاطین سرخ بازی کند.

اما حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید به دلیل رقابت شدید بین لیورپول و منچستریونایتد، کوتینیو به منچستریونایتد پیغام داده که برای ناراحت نشدن هواداران لیورپول قصد ندارد به یونایتد پیوسته و برای این تیم بازی کند.

اسپورت می‌گوید وفاداری کوتینیو به تیم سابقش باعث شده منچستریونایتد از میدان رقابت برای جذب او خارج شود و حالا باشگاه پاری سن ژرمن اصلی‌ترین نامزد به خدمت گرفتن او به حساب می‌آید. از سوی دیگر نیمار هم برای انتقال هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل به پاریس تلاش می‌کند و PSG با مدیر برنامه‌های کوتینیو تماس گرفته و با او مذاکراتی انجام داده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها