گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای سیل زدگان

گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل‌زده با نمایش فیلم «غلامرضا تختی» در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین در پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.

گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای سیل زدگان

هدف از برگزاری این مراسم گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی که در حرکت جوانمردانه کمک به زلزله‌زدگان بوئین زهرا، «پهلوانی» را برای همیشه در ذهن ملت ایران ماندگار کرد، اعلام شده است.

در این مراسم ورزشکاران و هنرمندان پهلوانانه جمع می‌شوند تا نشان دهند مَنش جهان پهلوانِ ورزش ایران هنوز زنده است، مَنشی که این بار برای کمک به سیل‌زدگان به نمایش در می‌آید تا بدانیم تختی و مرامش هنوز زنده هستند.

در روزهایی که سیل، خانه و کاشانه تعدادی از هموطنانمان را درنوردیده است، مردم، وزرشکاران و هنرمندان به بهانه اکران فیلم «غلامرضا تختی» گردهم می‌آیند تا با حضور و حمایتشان، قدری از رنج‌های هموطنان سیل زده را بکاهند.

این گردهمایی به همت وزارت ورزش و جوانان، کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیک، کمیته ملی ورزش و تربیت بدنی کمیسیون ملی یونسکو و کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ساعت ۱۸ به نشانی: بزرگراه همت، پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.

منبع: روابط عمومی کمیته ملی المپیک

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها