بابایی: فقط اسم لیگمان حرفه‌ای است

مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فقط اسم لیگمان حرفه‌ای است اما وضعیت قراردادها و سایر موارد خوب نیست.

بابایی: فقط اسم لیگمان حرفه‌ای است

زیور بابایی مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نشست خبری تیم ملی در مورد سطح کیفی لیگ برتر بانوان گفت: با توجه به نتایج لیگ امسال، سطح رقابت‌ها خیلی نزدیک بود. تیم‌هایی که زنگ تفریح سایر تیم‌ها باشند در لیگ نداشتیم. از این جهت معتقدم سطح رقابت‌های لیگ بالا رفته است.

او در این مورد افزود: تیم دانشگاه آزاد که منحل شد بازیکنانش به تیم‌های دیگری رفتند و سطح تیم‌های جدیدشان را بالا بردند که همین موضوع لیگ را بهتر کرد.

او در مورد بازیکنانی که برای اردوی استعدادیابی قرار است به تیم ملی دعوت شوند، گفت: ۳۰ نفر برای استعدادیابی معرفی شدند. امکان دارد از بین آنها ۶ نخبه پیدا شود. این بازیکنان در لیگ‌های پایین‌تر دیده نشده بودند اما در سطح خوبی هستند.

او با بیان اینکه لیگ برتر جای آموزش دادن نیست افزود: تیم‌ها باید بازیکن‌هایی را جذب کند که کیفیت لازم را داشته باشند و در کنار آن بازیکنان دیگری قرار گیرند. مثلاً در مس کرمان خانم اعتدادی به تیم اضافه شد و بقیه در کنار او خوب کار کردند.

بابایی در مورد حرفه‌ای بودن لیگ بانوان گفت: فقط اسم لیگمان حرفه‌ای است ولی مواردی چون قراردادها، وضعیت لباس و سایر موارد اینگونه نیست.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها