باید طرح مجلس لرزه به تن دشمنان بیندازد

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه باید طرح هایی در مجلس تصویب شود که لرزه به تن دشمنان بیندازد،گفت: این طرح جوابگوی عمل سخیف آمریکا نیست.

باید طرح مجلس لرزه به تن دشمنان بیندازد

در جلسه علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان گفت: اگر زمانی که آمریکا از برجام خارج شد، رئیس جمهور به جای اینکه بگوید یک مزاحم از برجام خارج شد، دستور می‌داد غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم آغاز شود، امروز آمریکا قلدری نمی‌کرد.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور مباحثی مانند دولت بی تفنگ و دولت با تفنگ و اینکه ما دیگر نمی‌توانیم به دو ارتش حقوق بدهیم را مطرح نمی‌کرد، امروز ترامپ دیوانه، گستاخ نمی‌شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران نشان دهنده ضعف آمریکا است.

موسوی لارگانی طرح موجود را ضعیف خواند و گفت: جای بازرسی از کشتی‌های آمریکایی، ممانعت از عبور هواپیماهای آمریکایی و همچنین ممانعت از استفاده آمریکا از خلیج فارس و دریای عمان برای عبور کالاهایش در این طرح خالی است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از مجلس گلایه داشتند که شما در مقابل ۲۳۶ طرحی که کنگره آمریکا علیه ایران تصویب کرده، چه کرده اید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی افزود: آیا سکوت مجلس جز خیانت به خون شهدا نیست؟ باید این طرح استحکام بیشتری داشته باشد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه جنگ فعلی، جنگ رسانه‌ای است، گفت: چرا از ظرفیت رسانه‌ها استفاده نمی‌کنید؟ ملت‌های بیدار دنیا می‌دانند که ارتش آمریکا، ارتشی تروریست است و هواپیمای ایرانی را در خلیج فارس مورد حمله قرار داده اند. سپاه پاسداران امروز در مناطق سیل زده به کمک مردم شتافته است.

وی در پایان تصریح کرد: باید طرح‌هایی در مجلس تصویب شود که لرزه به تن دشمنان بیندازد، این طرح جوابگوی عمل سخیف آمریکا نیست.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آره بابا معلومه! ی قل دو قل بازی کردن نمایندگان!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها