بازی جدید اینستاگرام/ صفحه مقامات سپاه توسط اینستاگرام مسدود شد

اینستاگرام امروز بعد از آنکه صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی را مسدود کرد، صفحه اینستاگرام سرلشکر جعفری و سردار کمالی را هم از دسترس خارج کرد.

بازی جدید اینستاگرام/ صفحه مقامات سپاه توسط اینستاگرام مسدود شد

به گزارش خبر فوری ، صبح امروز خبری در رسانه ها منتشر شد که اینستاگرام برای ششمین بار صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی را مسدود کرده است.
اینستاگرام درحالی صفحه اینستاگرام سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران را مسدود کرد که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در روزهای گذشته سپاه پاسداران را گروهی تروریستی اعلام کرد و روز گذشته رسما نام «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در فهرست سازمان‌های «تروریستی» از نگاه آمریکا قرار گرفت.
اما این پایان ماجرا نبود، اینستاگرام، اکانت سردار کمالی را هم مسدود کرد، براساس گزارش‌هایی که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ از دیروز چندین صفحه اینستاگرامی مربوط به سپاه پاسداران مسدود شده است.
اینستاگرام همچنین ساعاتی پیش صفحه فرمانده سپاه سرلشکر جعفری را مسدود کرده است.
گفتنی است که صفحه سرلشکر باقری هم در ادامه بسته شدن حساب های کاربری فرماندهان سپاه پاسداران، توسط اینستاگرام مسدود شد.
قرار گرفتن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی با واکنش های تندی در داخل کشور و در میان هواداران جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی مواجه شده است.



63

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علرضافرزانه آزاد
    0

    فکرکنم ازامروز آقای رئیس جمهور ووزیرارتباطاطشان با حرارت بیشتری از این پیامرسانهای آمریکائی دفاع کنند وافتخارکنند که ببینید صفحه مارا مسدود نکردند درهرصورت غیرت ملی ظاهرابرچند نوعست

  • سپاه
    0

    خداوند بزرگ‌تر از آن است که ما درموردش فکر می کنیم. ،،،،دستی بالا دست بسیار است شعر .... بهرام که همه عمر گور می گرفت .....دیدی گور چگونه بهرام بگرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها